Η φιλοξενία σήμερα είναι μια αρετή που η άσκησή της απαιτεί χρήμα, οργάνωση, υποδομές και όπως πάντα σεβασμό στον ταξιδιώτη. Στην εποχή του μαζικού ή του εξειδικευμένου τουρισμού, έχουν δημιουργηθεί σε όλες πρακτικά τις χώρες του κόσμου μονάδες που στόχο έχουν να ικανοποιήσουν τις διαφοροποιημένες ανάγκες εκατομμυρίων ανθρώπων. Στην Ελλάδα ο τουρισμός αποτελεί σοβαρότατη πηγή εσόδων για πλατιά στρώματα του πληθυσμού. Τα ξενοδοχεία αποτελούν το νευραλγικότερο ίσως σημείο στην αλυσίδα των σχετικών δραστηριοτήτων. Τίθεται όμως το ερώτημα: η ειδυλλιακή πραγματικότητα που αποκομίζει (και πρέπει να αποκομίζει) ο ταξιδιώτης από την παραμονή του σε ένα ξενοδοχείο αντιστοιχεί άραγε στην καθημερινότητα των ανθρώπων που μοχθούν στα διάφορα σημεία της μονάδας για να τον ικανοποιήσουν;
Η παρούσα μελέτη στόχο έχει να περιγράψει τους κινδύνους που ελλοχεύουν σε μια ξενοδοχειακή μονάδα και να προσφέρει οδηγίες ασφαλούς εργασίας, ανάλογα με τη φύση των καθηκόντων της κάθε θέσης.
Βασίλης Μακρόπουλος
Πρόεδρος ΕΛ.ΙΝ.Υ.Α.Ε.
Καθηγητής Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας
Attachment | Size |
---|---|
Το πλήρες κείμενο σε μορφή pdf | 1000.09 KB |
The social partners body for health and safety at work
2025 © EL.IN.Y.A.E.