Attachment | Size |
---|---|
ΦΕΚ 1814Β_2017 | 267.07 KB |
1. Τις διατάξεις:
α) Της παραγράφου 2 του άρθρου τρίτου του ν. 1269/1982 (Α' 89), με τον οποίο κυρώθηκε η Διεθνής Σύμβαση «πρόληψη της ρύπανσης της θάλασσας από πλοία, 1973 και του Πρωτοκόλλου του 1978» MARPOL 73/78, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο δεύτερο του ν. 3104/2003 (Α' 28).
β) Του π.δ. 14/2011 «Αποδοχή τροποποιήσεων στο Παράρτημα VI του Πρωτοκόλλου του 1997 το οποίο τροποποιεί την Διεθνή Σύμβαση για την Πρόληψη της Ρύπανσης από Πλοία, 1973, όπως τροποποιήθηκε από το Πρωτόκολλο του 1978 που σχετίζεται με αυτή (Αναθεωρημένο Παράρτημα VI της Δ.Σ MARPOL 73/78)» (Α' 29) με το οποίο κυρώθηκε η απόφαση MEPC.176(58) της Επιτροπής Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος (MEPC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
γ) Του ν.3922/2011 «Σύσταση Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής και άλλες διατάξεις» (Α' 35), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
δ) Του άρθρου 90 του «Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α' 98).
ε) Της υπ' αριθ. 531.4-3/2013/3052/31.08.2013 απόφασης των Υπουργών Εξωτερικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ναυτιλίας και Αιγαίου «Μεταβίβαση αρμοδιότητος έκδοσης αποφάσεων στους Γενικούς Γραμματείς των Υπουργείων Εξωτερικών και Ναυτιλίας κ αι Αιγαίου» (Β' 1957).
στ) Του άρθρου 24 παρ.4.(β) του π.δ. 103/2014 «Οργανισμός Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου» (Α'170).
ζ) Του άρθρου 2 του π.δ. 70/2015 «Ανασύσταση των Υπουργείων Πολιτισμού και Αθλητισμού, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Ανασύσταση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και μετονομασία του σε Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής» (Α' 114).
η) Του π.δ. 125/2016 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α' 210).
θ) Της υπ' αριθμ. 2901.01/14108/17/23-02-2017 απόφασης «Αποδοχή παραίτησης Γενικού Γραμματέα Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και διορισμός νέου» (ΥΟΔΔ 89/28.02.2017).
2. Την απόφαση MEPC.278(70) της 28ης Οκτωβρίου 2016 της Επιτροπής Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος (MEPC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) που αφορά σε τροποποιήσεις του Παραρτήματος VI της Διεθνούς Σύμβασης για την πρόληψη της ρύπανσης από πλοία, 1973, όπως τροποποιήθηκε με το Πρωτόκολλο 1978 που σχετίζεται με αυτή.
3. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
1. Γίνονται αποδεκτές οι τροποποιήσεις στο Παράρτημα του Πρωτοκόλλου 1997 της Δ.Σ. MARPOL 73/78, όπως αναφέρονται στην απόφαση της Επιτροπής Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος MEPC.278(70), που υιοθετήθηκε την 28η Οκτωβρίου 2016.
2. Το κείμενο της απόφασης της παραγράφου 1 σε πρωτότυπο στην αγγλική γλώσσα και μεταφρασμένο στην ελληνική γλώσσα, παρατίθεται κατωτέρω.
3. Σε περίπτωση διαφοράς μεταξύ του αγγλικού και του ελληνικού κειμένου της ως άνω απόφασης, υπερισχύει το αγγλικό.
1 Η αναφορά σε «κανονισμοί 3,5,6,13,15,16,18,19,20,21 και 22» αντικαθίσταται με «κανονισμοί 3,5,6,13,15, 16,18,19,20,21,22 και 22Α».
2 Μετά την υφιστάμενη παράγραφο 47, νέες παράγραφοι 48, 49 και 50 προστίθενται ως ακολούθως:
"48 Ημερολογιακό έτος σημαίνει η περίοδος από 1 Ιανουαρίου έως 31 Δεκεμβρίου συμπεριλαμβανομένης.
"49 Εταιρεία σημαίνει ο ιδιοκτήτης του πλοίου ή κάθε άλλος οργανισμός ή πρόσωπο όπως ο διαχειριστής, ή ο ναυλωτής κενού πλοίου (γυμνού πλοίου), ο οποίος έχει αναλάβει την ευθύνη της λειτουργίας του πλοίου από τον ιδιοκτήτη του πλοίου και ο οποίος με την ανάληψη αυτής της ευθύνης έχει συμφωνήσει να αναλάβει όλα τα καθήκοντα και τις ευθύνες που επιβάλλονται από τον Διεθνή Κώδικα Διαχείρισης για την Ασφαλή Λειτουργία των Πλοίων και την Πρόληψη της Ρύπανσης, όπως έχει τροποποιηθεί. "50 Διανυθείσα απόσταση σημαίνει απόσταση που έχει διανυθεί επί του εδάφους»
3 Στην εισαγωγική φράση της παραγράφου 2, μεταξύ των υφιστάμενων προτάσεων 2 και 3, μια νέα πρόταση προστίθεται ως ακολούθως:
"Μία άδεια η οποία έχει εκδοθεί σύμφωνα με τον κανονισμό αυτό δεν εξαιρεί ένα πλοίο από την απαίτηση αναφοράς σύμφωνα με τον κανονισμό 22Α και δεν τροποποιεί τον τύπο και το σκοπό των δεδομένων που απαιτείται να αναφέρονται σύμφωνα με τον κανονισμό 22Α.
4 Στο τέλος της παραγράφου 4.3 μετά τις λέξεις «επί του πλοίου», νέο κείμενο προστίθεται ως εξής:
"και για πλοίο στο οποίο εφαρμόζεται ο κανονισμός 22Α, έχει τροποποιηθεί καταλλήλως ώστε να αντανακλά μια σημαντική μετατροπή στις περιπτώσεις εκείνες όπου η σημαντική μετατροπή επηρεάζει την μεθοδολογία της συλλογής δεδομένων και /ή τις διαδικασίες αναφοράς και η λέξη «και» που ακολουθεί την άνω τελεία στο τέλος της παραγράφου διαγράφεται.
5 Στην παράγραφο 4.4, η τελεία στο τέλος της παραγράφου αντικαθίσταται με «και»
6 Μετά την υφιστάμενη παράγραφο 4. 4, μια νέα παράγραφος 4.5 προστίθεται ως ακολούθως:
".5 Η Αρχή διασφαλίζει ότι για κάθε πλοίο στο οποίο εφαρμόζεται ο κανονισμός 22Α, το Εγχειρίδιο Διαχείρισης Ενεργειακής Αποδοτικότητας Πλοίων (ΕΔΕΑ) συμμορφώνεται με τον κανονισμό 22.2 του παρόντος Παραρτήματος. Αυτό γίνεται πριν την συλλογή δεδομένων σύμφωνα με τον κανονισμό 22Α του παρόντος Παραρτήματος προκειμένου να εξασφαλίζεται ότι η μεθοδολογία και οι διαδικασίες υφίστανται πριν την έναρξη της πρώτης περιόδου αναφοράς του πλοίου." Βεβαίωση συμμόρφωσης παρέχεται και τηρείται επί του πλοίου.
7 Στον τίτλο του κανονισμού 6, οι λέξεις «και Δηλώσεις Συμμόρφωσης σχετικά με την αναφορά της κατανάλωσης καυσίμου» εισέρχονται μετά τη λέξη «Πιστοποιητικά».
8 Μετά την υφιστάμενη παράγραφο 5, νέες παράγραφοι 6 και 7 προστίθενται ως ακολούθως:
"Δήλωση Συμμόρφωσης-Αναφορά Κατανάλωσης Καυσίμου
6 Με την παραλαβή των αναφερόμενων στοιχείων σύμφωνα με τον κανονισμό 22Α.3 αυτού του Παραρτήματος, η Αρχή ή οποιοσδήποτε οργανισμός δεόντως εξουσιοδοτημένος από αυτή13 αποφασίζει εάν τα στοιχεία έχουν αναφερθεί σύμφωνα με τον κανονισμό 22Α αυτού του Παραρτήματος και, εάν ναι, εκδίδει Δήλωση Συμμόρφωσης σχετικά με την κατανάλωση καυσίμου όχι αργότερα από πέντε μήνες από την έναρξη του ημερολογιακού έτους. Σε κάθε περίπτωση, η Αρχή αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη για αυτή τη Δήλωση Συμμόρφωσης.
7 Με την παραλαβή των αναφερόμενων στοιχείων σύμφωνα με τους κανονισμούς 22Α.4, 22Α.5 ή 22Α.6 του παρόντος παραρτήματος, η Αρχή ή άλλος οργανισμός δεόντως εξουσιοδοτημένος από αυτή13 άμεσα καθορίζει εάν τα στοιχεία έχουν αναφερθεί σύμφωνα με τον κανονισμό22Α και, εάν ναι, εκδίδει Δήλωση Συμμόρφωσης σχετικά με την κατανάλωση καυσίμου εκείνη τη στιγμή.
Σε κάθε περίπτωση, η Αρχή αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη για αυτή τη Δήλωση Συμμόρφωσης.
13 Αναφέρεται στις Κατευθυντήριες Οδηγίες για την εξουσιοδότηση οργανισμών που ενεργούν εκ μέρους της Αρχής, που υιοθετήθηκε από τον Οργανισμό με την απόφαση Α.739(18), όπως δύναται να τροποποιηθεί από τον Οργανισμό, και τις προδιαγραφές επιθεώρησης και πιστοποίησης των αναγνωρισμένων οργανισμών που ενεργούν εκ μέρους της Αρχής, που υιοθετήθηκαν από τον Οργανισμό με την απόφαση Α.789(19), όπως δύναται να τροποποιηθεί από τον Οργανισμό.
9 Στον τίτλο του κανονισμού 8, οι λέξεις «και Δηλώσεις Συμμόρφωσης σχετικά με την αναφορά της κατανάλωσης καυσίμου» εισέρχονται μετά τη λέξη «Πιστοποιητικά».
10 Μετά την υφιστάμενη παράγραφο 2, μια νέα παράγραφος 3 προστίθεται ως ακολούθως:
"Δήλωση Συμμόρφωσης-Αναφορά κατανάλωσης καυσίμου
3 Η Δήλωση Συμμόρφωσης σύμφωνα με τους κανονισμούς 6.6 και 6.7 του παρόντος Παραρτήματος συντάσσεται σε έντυπο σύμφωνα με το υπόδειγμα που παρατίθεται στο προσάρτημα Χ αυτού του Παραρτήματος τουλάχιστον στην Αγγλική, τη Γαλλική γλώσσα ή την Ισπανική. Εάν μια επίσημη γλώσσα του κράτους που εκδίδει τη Δήλωση Συμμόρφωσης επίσης χρησιμοποιείται, αυτή υπερισχύει σε περίπτωση διαφωνίας ή απόκλισης.
11 Στον τίτλο του κανονισμού 9, οι λέξεις «και Δηλώσεις Συμμόρφωσης σχετικά με την αναφορά κατανάλωσης καυσίμου» εισέρχονται μετά την λέξη «Πιστοποιητικά».
12 Μετά την υφιστάμενη παράγραφο 11, μια νέα παράγραφος 12 προστίθεται ως ακολούθως:
"Δήλωση Συμμόρφωσης-Αναφορά κατανάλωσης καυσίμου
12 Δήλωση Συμμόρφωσης σύμφωνα με τον κανονισμό 6.6 αυτού του Παραρτήματος θα έχει ισχύ για το ημερολογιακό έτος κατά το οποίο εκδίδεται και για τους πρώτους πέντε μήνες του επόμενου ημερολογιακού έτους.
Η Δήλωση Συμμόρφωσης σύμφωνα με τον κανονισμό
6.7 του παρόντος Παραρτήματος έχει ισχύ για το ημερολογιακό έτος κατά το οποίο εκδίδεται, για το επόμενο ημερολογιακό έτος και τους πρώτους πέντε μήνες του επόμενου ημερολογιακού έτους. Όλες οι Δηλώσεις Συμμόρφωσης τηρούνται επί του πλοίου τουλάχιστον για την χρονική περίοδο που είναι σε ισχύ.
13 Στην παράγραφο 5, οι λέξεις «Δήλωση Συμμόρφωσης σχετικά με την αναφορά κατανάλωσης καυσίμου και» εισέρχονται πριν τις λέξεις «Διεθνές Πιστοποιητικό Ενεργειακής Απόδοσης»
14 Μετά την υφιστάμενη παράγραφο 1, μια νέα παράγραφος 2 εισέρχεται όπως ακολουθεί και η υφιστάμενη παράγραφος 2 αναριθμείται ως παράγραφος 3.
"2 Την ή πριν την 31 Δεκεμβρίου 2018, σε περίπτωση πλοίου ολικής χωρητικότητας 5.000 και άνω, το ΕΔΕΑ περιλαμβάνει μια περιγραφή της μεθοδολογίας που χρησιμοποιείται για τη συλλογή των δεδομένων που απαιτούνται από τον κανονισμό 22Α.1 του παρόντος Παραρτήματος και τις διαδικασίες που χρησιμοποιούνται για την αναφορά των δεδομένων στη Αρχή του πλοίου."
15 Μετά τον υφιστάμενο κανονισμό 22, ένας νέος κανονισμός 22Α εισέρχεται ως εξής:
1 Από το ημερολογιακό έτος 2019, κάθε πλοίο ολικής χωρητικότητας 5.000 και άνω συλλέγει τα δεδομένα που καθορίζονται στο προσάρτημα IX του παρόντος Παραρτήματος, για το έτος αυτό και κάθε επόμενο ημερολογιακό έτος ή αναλογία αυτού, ανάλογα με την περίπτωση, σύμφωνα με τη μεθοδολογία που περιλαμβάνεται στο ΕΔΕΑ.
2 Εκτός από τα προβλεπόμενα στις παραγράφους 4, 5 και 6 αυτού του κανονισμού, στο τέλος κάθε ημερολογιακού έτους, το πλοίο αθροίζει τα δεδομένα που συλλέγει στο έτος αυτό ή μέρος αυτού ανάλογα με την περίπτωση.
3 Εκτός από τα προβλεπόμενα στις παραγράφους 4, 5 και 6 αυτού του κανονισμού, εντός τριών μηνών μετά το τέλος κάθε ημερολογιακού έτους, το πλοίο αναφέρει στη Αρχή του ή σε κάθε οργανισμό δεόντως εξουσιοδοτημένο από αυτήν14 το συνολικό ποσό για κάθε δεδομένο που προσδιορίζεται στο προσάρτημα IX του παρόντος Παραρτήματος, μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας χρησιμοποιώντας ένα τυποποιημένο μορφότυπο που διαμορφώνεται από τον Οργανισμό15.
4 Σε περίπτωση μεταφοράς του πλοίου από μία Αρχή σε μία άλλη, το πλοίο αναφέρει στην προηγούμενη Αρχή ή στον οργανισμό που είναι δεόντως εξουσιοδοτημένος από αυτή14 την ήμερα που ολοκληρώνεται η μεταφορά του ή σε άλλη ημερομηνία όσο το δυνατόν πλησίον σε αυτή, αθροιστικά δεδομένα για την χρονική περίοδο του ημερολογιακού έτους που αντιστοιχούν στη Αρχή, όπως αυτά ορίζονται στο προσάρτημα IX του παρόντος Παραρτήματος καθώς επίσης και τα αναλυτικά στοιχεία
κατόπιν αιτήματος αυτής της Αρχής.
5 Σε περίπτωση αλλαγής από μία Εταιρεία σε μία άλλη, το πλοίο αναφέρει στη Αρχή του ή στον οργανισμό που είναι δεόντως εξουσιοδοτημένος από αυτή14, την ημέρα που ολοκληρώνεται η αλλαγή ή σε άλλη ημερομηνία όσο το δυνατόν πλησίον σε αυτή, τα αθροιστικά δεδομένα για την χρονική περίοδο του ημερολογιακού έτους που αντιστοιχούν στην Εταιρεία, όπως αυτά ορίζονται στο προσάρτημα IX του παρόντος Παραρτήματος καθώς επίσης και τα αναλυτικά στοιχεία κατόπιν αιτήματος της Αρχής του.
6 Σε περίπτωση αλλαγής από μία Αρχή σε μία άλλη και από μία Εταιρεία σε μία άλλη ταυτόχρονα, εφαρμόζεται η παράγραφος 4 αυτού του κανονισμού.
7 Τα δεδομένα επαληθεύονται με βάση της διαδικασίες που έχει θεσπίσει η Αρχή, λαμβάνοντας υπόψη τις 14 Αναφέρεται στις Κατευθυντήριες Οδηγίες για την εξουσιοδότηση οργανισμών που ενεργούν εκ μέρους της Αρχής, που υιοθετήθηκε από τον Οργανισμό με την απόφαση Α.739(18), όπως δύναται να τροποποιηθεί από τον Οργανισμό, και τις Προδιαγραφές επιθεώρησης και πιστοποίησης αρμοδιοτήτων των αναγνωρισμένων οργανισμών που ενεργούν εκ μέρους της Αρχής, που υιοθετήθηκαν από τον Οργανισμό με την απόφαση Α.789(19),
όπως δύναται να τροποποιηθεί από τον Οργανισμό. 15 Αναφέρεται στις Κατευθυντήριες Οδηγίες 2016 για το Εγχειρίδιο Διαχείρισης Ενεργειακής Αποδοτικότητα Πλοίου (SEEMP Guidelines) (Resolution MEPC.282 (70)) κατευθυντήριες οδηγίες που αναπτύσσονται από τον Οργανισμό.
8 Εκτός από τα προβλεπόμενα στις παραγράφους 4, 5 και 6 αυτού του κανονισμού, τα αναλυτικά στοιχεία στα οποία βασίζεται η αναφορά δεδομένων που καταγράφονται στο προσάρτημα IX αυτού του Παραρτήματος για το προηγούμενο ημερολογιακό έτος, πρέπει να είναι άμεσα προσβάσιμα για χρονική περίοδο όχι μικρότερη των 12 μηνών από το τέλος αυτού του ημερολογιακού έτους και να διατίθενται στη Αρχή, κατόπιν αιτήματός της.
9 Η Αρχή διασφαλίζει ότι τα στοιχεία που αναφέρονται και σημειώνονται στο προσάρτημα IX αυτού του Παραρτήματος από τα νηολογημένα πλοία τους ολικής χωρητικότητας 5.000 και άνω μεταβιβάζονται στη Βάση Δεδομένων Κατανάλωσης Καυσίμου Πλοίων του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας χρησιμοποιώντας ένα τυποποιημένο μορφότυπο που αναπτύσσεται από τον Οργανισμό όχι αργότερα από ένα μήνα από την έκδοση των Δηλώσεων Συμμόρφωσης για αυτά τα πλοία.
10 Επί τη βάσει των αναφερόμενων στοιχείων που υποβάλλονται στη Βάση Δεδομένων Κατανάλωσης Καυσίμου Πλοίων του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού παρουσιάζει μια ετήσια αναφορά στην Επιτροπή Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος συνοψίζοντας τα συγκεντρωτικά στοιχεία, το καθεστώς των ελλειπόντων στοιχείων, και κάθε άλλη σχετική πληροφορία που δύναται ζητηθεί από την Επιτροπή.
11 Ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού διατηρεί μια ανώνυμη βάση δεδομένων τέτοια ώστε να μην μπορεί να είναι δυνατή η αναγνώριση/ταυτοποίηση ενός συγκεκριμένου πλοίου. Τα Μέρη έχουν πρόσβαση σε αυτά τα ανώνυμα δεδομένα αυστηρά για την ανάλυση και την εξέτασή τους.
12 Ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού αναλαμβάνει την τήρηση και διαχείριση της Βάσης Δεδομένων Κατανάλωσης Καυσίμου Πλοίων του ΙΜΟ, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες που αναπτύσσονται από τον Οργανισμό.
14 Αναφέρεται στις Κατευθυντήριες Οδηγίες για την εξουσιοδότηση οργανισμών που ενεργούν εκ μέρους της Αρχής, που υιοθετήθηκε από τον Οργανισμό με την απόφαση Α.739(18), όπως δύναται να τροποποιηθεί από τον Οργανισμό, και τις Προδιαγραφές επιθεώρησης και πιστοποίησης αρμοδιοτήτων των αναγνωρισμένων οργανισμών που ενεργούν εκ μέρους της Αρχής, που υιοθετήθηκαν από τον Οργανισμό με την απόφαση Α.789(19), όπως δύναται να τροποποιηθεί από τον Οργανισμό.
15 Αναφέρεται στις Κατευθυντήριες Οδηγίες 2016 για το Εγχειρίδιο Διαχείρισης Ενεργειακής Αποδοτικότητα Πλοίου (SEEMP Guidelines) (Resolution MEPC.282 (70))
16 Μετά το υφιστάμενο προσάρτημα VII, νέα προσαρτήματα IX και Χ εισέρχονται ως ακολούθως:
"Προσάρτημα IX
Πληροφορίες προς υποβολή στη Βάση Δεδομένων Κατανάλωσης Καυσίμου Πλοίου του ΙΜΟ
Ταυτότητα του πλοίου
Αριθμός ΙΜΟ
Περίοδος του ημερολογιακού έτους για την οποία τα δεδομένα υποβάλλονται
Ημερομηνία έναρξης (ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ)
Ημερομηνία λήξης (ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ)
Τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου
Τύπος πλοίου, όπως ορίζεται στον κανονισμό 2 αυτού του Παραρτήματος ή άλλου (να δηλώνεται)
Ολική χωρητικότητα (GT)16
Καθαρή χωρητικότητα (NT)17
Χωρητικότητα εκτοπίσματος (νεκρού βάρους) (DWT)18
Ισχύς (ονομαστική ισχύς19) κύριων ή βοηθητικών παλινδρομικών μηχανών εσωτερικής καύσης άνω των 130 KW (δηλώνεται σε KW)
Κατηγορία πάγου20
Κατανάλωση καυσίμου, ανά τύπο καυσίμου πετρελαίου21 σε μετρικούς τόνους και μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για τη συλλογή των δεδομένων κατανάλωσης καυσίμου Απόσταση που διανύθηκε
Ώρες ταξιδιού
16 Η Ολική Χωρητικότητα πρέπει να υπολογίζεται σύμφωνα με
την Δ.Σ. Καταμέτρησης Χωρητικότητας των πλοίων, 1969.
17 Η Καθαρή χωρητικότητα πρέπει να υπολογίζεται σύμφωνα με την Δ.Σ. Καταμέτρησης Χωρητικότητας των πλοίων, 1969. Εάν δεν
είναι εφαρμόσιμο, σημειώστε «Ν/Α».
18 DWT σημαίνει η διαφορά σε τόνους μεταξύ του εκτοπίσματος ενός πλοίου σε νερά σχετικής πυκνότητας 1.025 kg/m3 στο θερινό
σχέδιο φόρτωσης και σε ελαφριά φόρτωση πλοίου. Το σχέδιο θερινής φόρτωσης θεωρείται ως το μέγιστο θερινό σχέδιο όπως πιστοποιείται στο βιβλιάριο/εγχειρίδιο ευστάθειας από την Αρχή ή έναν οργανισμό εξουσιοδοτημένο από αυτή. Εάν δεν είναι εφαρμόσιμο, σημειώστε «Ν/Α».
19 Ονομαστική ισχύς σημαίνει η μέγιστη συνεχόμενη ονομαστική ισχύς όπως ορίζεται στην πλακέτα ταυτότητας της μηχανής.
20 Η κατηγορία πάγου πρέπει να είναι σύμφωνη με τους ορισμούς του Διεθνούς Κώδικα για πλοία που δραστηριοποιούνται σε πολικά
ύδατα (Polar Code), (Αποφάσεις MEPC.264 (68) και MSC.385(94). Εάν δεν είναι εφαρμόσιμο, σημειώστε «Ν/Α». 21 Όπως ορίζεται στις Κατευθυντήριες Οδηγίες του 2014 για τη μέθοδο υπολογισμού του επιτευχθέντος Σχεδιαστικού Δείκτη για την Ενεργειακή Απόδοση (EEDI) για τα νέα πλοία [απόφαση MEPC.245(66), όπως ισχύει] ή άλλη (να δηλώνεται).
Η ισχύς της παρούσης απόφασης αρχίζει την 1η Μαρτίου 2018, ημερομηνία θέσης σε εφαρμογή των τροποποιήσεων του Παραρτήματος του Πρωτοκόλλου 1997 της Δ.Σ. MARPOL που περιέχονται στην απόφαση MEPC.278(70) του ΙΜΟ.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Πειραιάς, 19 Μαΐου 2017
Οι Γενικοί Γραμματείς των Υπουργείων
Εξωτερικών ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ |
Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ΔΙΟΝΥΣΗΣ - ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ |
The social partners body for health and safety at work