Ν. 4233/2014 (ΦΕΚ 22/Α` 29.1.2014)
Τροποποιήθηκε από :
- Ν. 4313/2014, (ΦΕΚ 261/Α/17.12.2014) «Ρυθμίσεις θεμάτων Μεταφορών, Τηλεπικοινωνιών και Δημοσίων Έργων και άλλες διατάξεις»
- Ν. 4281/2014, (ΦΕΚ 160/Α/8.8.2014) «Μέτρα στήριξης και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, οργανωτικά θέματα Υπουργείου Οικονομικών και άλλες διατάξεις»
| Attachment | Size |
|---|---|
| ΦΕΚ 22Α_2014 | 400.47 KB |
Για τη μετασκευή των κινητήρων οχημάτων σε κινητήρες διπλού καυσίμου, ήτοι συμβατικού καυσίμου και πεπιεσμένου φυσικού αερίου CNG, χρησιμοποιούνται μόνο εγκεκριμένα εξαρτήματα σύμφωνα με τον Κανονισμό R−110 της ΟΕΕ/ΗΕ. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, η οποία εκδίδεται εντός έξι (6) μηνών από τη δημοσίευση του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζονται οι απαιτήσεις και οι κατάλληλες τεχνικές προδιαγραφές μετατροπής, οι όροι και οι προϋποθέσεις ελέγχου των μετασκευασμένων οχημάτων από τα ΚΤΕΟ και κάθε άλλο σχετικό θέμα.
1. Στο τέλος της παρ. 3 του άρθρου 12 του ν. 2963/2001 (Α΄ 268), όπως ισχύει, προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Επίσης από το ίδιο ως άνω αδιάθετο υπόλοιπο πιστώσεων, διατίθεται ποσό και για την ενίσχυση των επενδύσεων του εδαφίου δ΄ της παραγράφου 2 του ίδιου άρθρου για την ικανοποίηση αιτήσεων που είχαν υποβληθεί μέχρι 31.12.2009.»
2. Όπου στο άρθρο 12 του ν. 2963/2001, όπως ισχύει, αναφέρεται η φράση «από το έτος κατασκευής του πλαισίου» προστίθεται η φράση «του έτους αυτού μη συμπεριλαμβανομένου».
1. Αρχικοί φάκελοι παλαιών επιβατικών αυτοκινήτων Ι.Χ., επιβατικών Ι.Χ., τρίκυκλων φορτηγών Ι.Χ., φορτηγών Ι.Χ., λεωφορείων Ι.Χ. και σχολικών, καθώς και φορτηγών Ι.Χ. οχημάτων που κυκλοφορούν μέσα σε κλειστό χώρο, εκκαθαρίζονται, όταν συμπληρωθούν είκοσι (20) έτη διατήρησής τους στην Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών, την 31η Δεκεμβρίου του ημερολογιακού έτους.
Στο μηχανογραφικό σύστημα της Υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών καταχωρούνται πριν από την εκκαθάριση, εφόσον δεν είναι ήδη καταχωρημένα, τα ακόλουθα στοιχεία:
α) αριθμός κυκλοφορίας του αυτοκινήτου,
β) αριθμός πλαισίου του αυτοκινήτου,
γ) ο τελευταίος κάτοχος του αυτοκινήτου.
2. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζεται ο τρόπος εκκαθάρισης των φακέλων αυτών, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.
Η παρ. 7 του άρθρου 114 του ν. 4070/2012 (Α΄ 82) αντικαθίσταται ως εξής:
«7. Ο όρος «Πρατήρια παροχής Καυσίμων και Ενέργειας» περιλαμβάνει τα αμιγή ή μικτά πρατήρια υγρών καυσίμων, υγραερίου (LPG) ή/και πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG), υπό οποιονδήποτε συνδυασμό αυτών. Τα πρατήρια αυτά μπορεί να διαθέτουν σε διερχόμενα τροχοφόρα οχήματα, πλέον των παραπάνω καυσίμων, αυτούσια βιοκαύσιμο (όπως βιοαιθανόλη και βιοντήζελ), ηλεκτρική ενέργεια και υδρογόνο, καθώς και λοιπούς εναλλακτικούς τύπους καυσίμων. Με απόφαση των Υπουργών Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής η οποία εκδίδεται εντός έξι (6) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος, καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις και οι τεχνικές προδιαγραφές:
α) για την εγκατάσταση συσκευών φόρτισης συσσωρευτών ηλεκτροκίνητων οχημάτων στα υφιστάμενα ή υπό αδειοδότηση «Πρατήρια παροχής Καυσίμων και Ενέργειας», στους υφιστάμενους ή υπό αδειοδότηση στεγασμένους και υπαίθριους σταθμούς αυτοκινήτων σύμφωνα με τις διατάξεις του π.δ. 455/1976, όπως ισχύει, στα υφιστάμενα ή υπό αδειοδότηση συνεργεία συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων σύμφωνα με τις διατάξεις του π.δ. 78/1988, όπως ισχύει, στα υφιστάμενα ή υπό αδειοδότηση δημόσια ή ιδιωτικά Κ.Τ.Ε.Ο.,
β) για την εγκατάσταση διατάξεων παροχής εναλλακτικών τύπων καυσίμων, όπως βιοκαυσίμων και υδρογόνου, στα υφιστάμενα ή υπό αδειοδότηση “Πρατήρια παροχής Καυσίμων και Ενέργειας”.»
1. Η παρ. 2 του άρθρου 4 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (κ.ν. 2696/1999, Α΄ 57), όπως ισχύει, τροποποιείται ως εξής:
α. Στην αρχή της παραγράφου 2 η φράση «Οι πινακίδες αναγγελίας κινδύνου (Κ−1 μέχρι Κ−41)» αντικαθίσταται με τη φράση «Οι πινακίδες αναγγελίας κινδύνου (Κ−1 μέχρι Κ−42)».
β. Στο τέλος της παραγράφου 2, μετά την πινακίδα αναγγελίας κινδύνου Κ−41, προστίθεται πινακίδα αναγγελίας κινδύνου ως εξής: «Κ−42 Κίνδυνος λόγω ομίχλης».
2. Στο Κεφάλαιο Ι «ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ (Κ)» του Πίνακα Σχεδίων πινακίδων σήμανσης οδών του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (κ.ν. 2696/1999, Α΄ 57), όπως ισχύει, μετά την πινακίδα αναγγελίας κινδύνου Κ−41, προστίθεται πινακίδα αναγγελίας κινδύνου ως εξής:

Για τις δεξαμενές υγρών καυσίμων των πρατηρίων, όπου εγκαθίσταται το ολοκληρωμένο σύστημα εισροών – εκροών, χορηγείται νέα άδεια λειτουργίας από τις αρμόδιες υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων, χωρίς να απαιτείται η έκδοση οποιασδήποτε άλλης άδειας ή έγκρισης από άλλη υπηρεσία ούτε και αυτής της δόμησης ή έγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας ή έγγραφης ενημέρωσης των εργασιών. Ο αριθμός εγκατεστημένων δεξαμενών και η ακριβής χωρητικότητα που προκύπτει μετά την εφαρμογή του ολοκληρωμένου συστήματος εισροών – εκροών, δηλώνεται και αναφέρεται στη νέα άδεια λειτουργίας του πρατηρίου υγρών καυσίμων, με την οποία γίνεται και υπαγωγή στις Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην κ.υ.α. 46537/2013 (Β΄ 2036).
Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά στις επιμέρους διατάξεις του.
Παραγγέλλομε τη δημοσίευση του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και την εκτέλεσή του ως νόμου του Κράτους.
Αθήνα, 28 Ιανουαρίου 2014
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΑΡΟΛΟΣ ΓΡ. ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ
