Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Παρόλη την εξέλιξή της, η τεχνολογία δεν κατάφερε να εκτοπίσει την ανθρώπινη παρουσία από τα τηλεφωνικά κέντρα. Τα τηλεφωνικά κέντρα, σήμερα, είναι τμήματα ζωτικής σημασίας για την καθημερινή λειτουργία ενός πλήθους εταιρειών. Σχεδόν όλα δημιουργήθηκαν τα τελευταία 10 χρόνια. Σχετικά πρόσφατα άρχισε να εκφράζεται ανησυχία όσον αφορά στην υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων σε αυτά.
Στην Ελλάδα, περισσότεροι από 3.000 νέοι άνθρωποι εργάζονται σε τηλεφωνικά κέντρα, πολλές φορές κάτω από δύσκολες συνθήκες. Πίεση για να μειώσουν το χρόνο και να προλάβουν να απαντήσουν σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό κλήσεων, τυποποιημένο λεξιλόγιο, σεξουαλική παρενόχληση μέσω τηλεφώνου, παρακολούθηση των συνδιαλέξεων από τους προϊστάμενους με στόχο την αξιολόγησή τους, είναι παράγοντες ανάπτυξης στρες. Ο θόρυβος, η πολύωρη καθιστική στάση και χρήση της φωνής, η χρήση ακουστικών και ηλεκτρονικού υπολογιστή είναι μερικοί από τους παράγοντες κινδύνου για την υγεία τους.
Το ΕΛ.ΙΝ.Υ.Α.Ε. εκπόνησε τη μελέτη αυτή σκοπός της οποίας ήταν η καταγραφή και η εκτίμηση των βλαπτικών παραγόντων του εργασιακού περιβάλλοντος -και ιδιαίτερα των εργονομικών και φυσικών παραγόντων- σε τηλεφωνικά κέντρα, στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών.



Ιωάννης Δραπανιώτης
Πρόεδρος Δ.Σ. ΕΛ.ΙΝ.Υ.Α.Ε

Συγγραφέας
Συλλογικό
ISBN
978-960-6818-07-3
Εκδότης
ΕΛΙΝΥΑΕ
Χρονολογία
2008
Σελίδες
154
Εξαντλημένο
'Οχι
Λέξεις κλειδιά
Σχετικά Κείμενα
Συνημμένο Μέγεθος
Το πλήρες κείμενο σε μορφή pdf 2 MB