Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
ΦΕΚ 5750Β_2016 | 778.28 KB |
1. Ο ακόλουθος νέος Κανονισμός 3-12 προστίθεται μετά τον υφιστάμενο κανονισμό 3-11 «Κανονισμός 3-12 – Προστασία κατά του θορύβου
1 Αυτός ο κανονισμός θα εφαρμόζεται σε πλοία 1,600
ολική χωρητικότητα και άνω
.1 Για το οποίο η σύμβαση κατασκευής τοποθετείται χρονικά στις ή μετά από την 1 Ιουλίου 2014, ή
.2 ελλείψει σύμβασης κατασκευής, οι τρόπιδες των οποίων έχουν τεθεί ή βρίσκονται σε παρόμοιο στάδιο κατασκευής στις ή μετά από την 1 Ιανουαρίου 2015, ή
.3 η παράδοση του οποίου είναι στις ή μετά την 1 Ιουλίου 2018, εκτός εάν η Διοίκηση εκτιμά ότι η συμμόρφωση με μια συγκεκριμένη παράγραφο είναι παράλογη ή μη πρακτική.
2 Σε πλοία που παραδίδονται πριν από την 1 Ιουλίου 2018 και:
.1 Έχουν σύμβαση κατασκευής πριν από την 1η Ιουλίου 2014 και οι τρόπιδες των οποίων έχουν τεθεί ή βρίσκονται σε παρόμοιο στάδιο κατασκευής στις ή μετά από την 1 Ιανουαρίου 2015, ή
. 2 Ελλείψει σύμβασης κατασκευής, οι τρόπιδες των οποίων έχουν τεθεί ή βρίσκονται σε παρόμοιο στάδιο κατασκευής στις ή μετά από την 1 Ιανουαρίου 2009 αλλά πριν τη 1η Ιανουαρίου 2015,
Μέτρα πρέπει να λαμβάνονται για τη μείωση θορύβου μηχανών στους χώρους μηχανοστασίου σε επιτρεπτά επίπεδα όπως ορίζονται από τη Διοίκηση. Εάν αυτός ο θόρυβος δεν δύναται να μειωθεί επαρκώς, η πηγή του υπερβολικού θορύβου πρέπει να μονώνεται κατάλληλα ή να απομονώνεται ή θα παρέχεται ένα καταφύγιο από το θόρυβο εάν ο χώρος απαιτείται να είναι επανδρωμένος.
Θα παρέχονται προστατευτικά αυτιών για το προσωπικό που απαιτείται να εισέρχεται σε τέτοιους χώρους, εάν είναι απαραίτητο.
3 Τα πλοία πρέπει να είναι κατασκευασμένα για να μειώνουν τον θόρυβο επί του πλοίου και να προστατεύουν το προσωπικό από τον θόρυβο σύμφωνα με τον Κώδικα για τα επίπεδα θορύβου επί των πλοίων που έχει εγκρίνει η Επιτροπή Ναυτικής Ασφάλειας με την απόφαση MSC 337 (91) όπως μπορεί να τροποποιείται από τον Οργανισμό, με την προϋπόθεση ότι τέτοιες τροποποιήσεις υιοθετούνται, και τίθενται σε ισχύ σύμφωνα με τις διατάξεις του Άρθρου VIII της παρούσας Σύμβασης και αφορούν τις διαδικασίες τροποποιήσεων που εφαρμόζονται στο παράρτημα εκτός του κεφαλαίου 1. Για τον σκοπό αυτού του κανονισμού, παρόλο που ο Κώδικας που αφορά τα επίπεδα θορύβου επί των πλοίων θεωρείται ως μια υποχρεωτική κανονιστική πράξη, τα εισηγητικά μέρη όπως ορίζονται στο κεφάλαιο Ι του Κώδικα θα θεωρείται ως μη υποχρεωτικά, με την προϋπόθεση ότι οι τροποποιήσεις σε αυτά τα εισηγητικά μέρη υιοθετούνται από την Επιτροπή Ναυτικής Ασφάλειας σύμφωνα με τους Κανόνες της Διαδικασίας.
4 Κατά παρέκκλιση των απαιτήσεων της παραγράφου 1, αυτός ο κανονισμός δεν εφαρμόζεται στους τύπους πλοίων που είναι καταχωρημένα στην παράγραφο 1.3.4 του Κώδικα σχετικά με τα επίπεδα θορύβου στα πλοία.
2 Ο υφιστάμενος κανονισμός 36 διαγράφεται και μένει κενός
3 Στην υφιστάμενη παράγραφο 2.4, οι ακόλουθες νέες υποπαράγραφοι προστίθενται μετά την υφιστάμενη υποπαράγραφο 6:
«.7 εμπορικά πλοία ολικής χωρητικότητας 500 τόνων και άνω και επιβατηγά πλοία κατασκευασμένα στη ή μετά την 1η Φεβρουαρίου 1992 αλλά πριν από την 1η Ιουλίου 2002 δεν χρειάζεται να συμμορφώνονται με τον κανονισμό 19.3.3 με την προϋπόθεση ότι συμμορφώνονται με τον κανονισμό 54.2.3 όπως υιοθετήθηκε με την απόφαση MSC.13 (57), και .8 εμπορικά πλοία ολικής χωρητικότητας 500 τόνων και άνω και επιβατηγά πλοία κατασκευασμένα στις ή μετά την 1η Σεπτεμβρίου 1984 αλλά πριν από την 1η Ιουλίου 2002 δεν χρειάζεται να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς 19.3.1, 19.3.5, 19.3.6, 19.3.9, με την προϋπόθεση ότι συμμορφώνονται με τους κανονισμούς 54.2.1, 54.2.5,54.2.6,54.2.9, όπως υιοθετήθηκε με την απόφαση MSC.1 (XLV).»
4 Η ακόλουθη νέα παράγραφος 2.5 προστίθεται:
«2.5 Πλοία κατασκευασμένα πριν από την 1η Ιουλίου 2012 επίσης πρέπει να συμμορφώνονται με τον κανονισμό 10.10.1.2, όπως υιοθετήθηκε με την απόφαση MSC.338(91).
Κανονισμός 9 – Συγκράτηση πυρός
5 Στον πίνακα 9.3 στήλη (11)(Ειδική κατηγορία και χώροι οχηματαγωγών), σειρά (2) (Διάδρομοι), το σύμβολο «Α-15» αντικαθίσταται με το σύμβολο «Α-30g».
6 Στον πίνακα 9.3 στήλη (11)(Ειδική κατηγορία και χώροι οχηματαγωγών), σειρά (4) (Χώρος σκάλας), το σύμβολο «Α-15» αντικαθίσταται με το σύμβολο «Α-30g».
7 Στον πίνακα 9.3 στήλη και σειρά (11) (Ειδική κατηγορία και χώροι οχηματαγωγών), το σύμβολο «Α-0» αντικαθίσταται με το σύμβολο «Α-30g».
8 Στον πίνακα 9.4 στήλη (11)(Ειδική κατηγορία και χώροι οχηματαγωγών), σειρά (1) (Σταθμοί ελέγχου), το σύμβολο «Α-15» αντικαθίσταται με το σύμβολο «Α-60g».
9 Στον πίνακα 9.4 στήλη (11)(Ειδική κατηγορία και χώροι οχηματαγωγών), σειρά (2) (Διάδρομοι), το σύμβολο «Α-0» αντικαθίσταται με το σύμβολο «Α-30g».
10 Στον πίνακα 9.4 στήλη (11)(Ειδική κατηγορία και χώροι οχηματαγωγών), σειρά (4) (Χώρος σκάλας), το σύμβολο «Α-0» αντικαθίσταται με το σύμβολο «Α-30g».
11 Στον πίνακα 9.4 στήλη και σειρά (11)(Ειδική κατηγορία και χώροι οχηματαγωγών), το σύμβολο «Α-0» αντικαθίσταται με το σύμβολο «Α-30g».
12 Στον πίνακα 9.4 στήλη (2) στήλη (Διάδρομοι) σειρά (11) (Ειδική κατηγορία και χώροι οχηματαγωγών), το σύμβολο «Α-15» αντικαθίσταται με το σύμβολο «Α-30g».
13 Στον πίνακα 9.4 στήλη (4) (Χώρος σκάλας ) σειρά (11) (Ειδική κατηγορία και χώροι οχηματαγωγών), το σύμβολο «Α-15» αντικαθίσταται με το σύμβολο «Α-30g».
14 Στον πίνακα 9.4 στήλη (6)(Χώροι Μηχανοστασίου της κατηγορίας Α), σειρά (2) (Ειδική κατηγορία και χώροι οχηματαγωγών), το σύμβολο «Α-30» αντικαθίσταται με το σύμβολο «Α-60g».
15 Στον πίνακα 9.4 μια νέα σημείωση προστίθεται ως ακολούθως:
«g Πλοία κατασκευασμένα πριν από την 1η Ιουλίου 2014 πρέπει να συμμορφώνονται, τουλάχιστον, με τις προηγούμενες απαιτήσεις που εφαρμόζονται όταν το πλοίο ήταν κατασκευασμένο, όπως καθορίζεται στον κανονισμό 1.2»
16 Στον πίνακα 9.5 στήλη και σειρά (11)(Οχηματαγωγό και χώροι αυτοκινήτων), το σύμβολο «*h» αντικαθίσταται με το σύμβολο «Α-30j».
17 Στον πίνακα 9.6 στήλη (11)( Οχηματαγωγό και χώροι αυτοκινήτου) σειρά (10) (Ανοιχτά Καταστρώματα), τοσύμβολο «*» αντικαθίσταται με το σύμβολο «Α-0j».
18 Στον πίνακα 9.6 στήλη και σειρά (11) ) ( Οχηματαγωγό και χώροι αυτοκινήτου), το σύμβολο «*h» αντικαθίσταται με το σύμβολο «Α-30j».
19 Στον πίνακα 9.6, στήλη (10) (Ανοιχτά καταστρώματα), σειρά (11) (Οχηματαγωγό και χώροι οχημάτων) το σύμβολο «*» αντικαθίσταται με το σύμβολο «Α-0j».
20 Στον πίνακα 9.6 το παρόν κείμενο της σημείωσης «h» αντικαθίσταται με τη λέξη «διαγράφεται»
21 Στον πίνακα 9.6 μια νέα σημείωση προστίθεται ως ακολούθως:
«j Πλοία κατασκευασμένα πριν από την 1η Ιουλίου 2014 πρέπει να συμμορφώνονται, τουλάχιστον, με τις προηγούμενες απαιτήσεις που εφαρμόζονται όταν το πλοίο ήταν κατασκευασμένο, όπως καθορίζεται στον κανονισμό 1.2»
22 Οι παράγραφοι 6.2 και 6.3 διαγράφονται και οι ακόλουθες παράγραφοι αναριθμούνται αντίστοιχα.
Κανονισμός 10 - Πυρόσβεση
23 Στην παράγραφο 5.6.3, η υφιστάμενη υποπαράγραφος 1 αντικαθίσταται με το ακόλουθο:
« 1. τα μέρη κινδύνου πυρκαγιάς μηχανών εσωτερικής καύσης ή, για πλοία που κατασκευάστηκαν πριν από την 1η Ιουλίου 2014, τα μέρη κινδύνου πυρκαγιάς των μηχανών εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούνται για την κύρια πρόωση του πλοίου και την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας»
24 Η υφιστάμενη παράγραφος 10.1 αντικαθίσταται με την ακόλουθη:
«10.1 Τύποι ενδυμάτων πυροσβεστών
.1 Τα ενδύματα των πυροσβεστών πρέπει να συμμορφώνονται με τον Κώδικα Συστημάτων Πυρόσβεσης, και
.2 Η αυτόνομη αναπνευστική συσκευή πεπιεσμένου αέρα των εξαρτημάτων του πυροσβέστη είναι σύμμορφο με την παράγραφο 2.1.2.2 του κεφαλαίου 3 του κώδικα Συστημάτων Πυρασφάλειας έως την 1η Ιουλίου 2019. ”
25 Μετά την υφιστάμενη παράγραφο 10.3 η ακόλουθη νέα παράγραφος προστίθεται:
«10.4 Επικοινωνία πυροσβέστη
Για τα πλοία που κατασκευάστηκαν την 1η Ιουλίου 2014 ή αργότερα, πρέπει να μεταφέρονται επί του σκάφους τουλάχιστον δύο φορητές συσκευές ραδιοτηλεφωνίας δύο δρόμων για κάθε ομάδα πυροσβεστών για την επικοινωνία των πυροσβεστών. Η εν λόγω αμφίδρομη φορητή συσκευή ραδιοτηλεφώνου πρέπει να είναι τύπου προστατευόμενη από έκρηξη ή εγγενώς ασφαλής.
Τα πλοία που κατασκευάστηκαν πριν από την 1η Ιουλίου 2014 πρέπει να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις της παρούσας παραγράφου το αργότερο κατά την πρώτη έρευνα μετά την 1η Ιουλίου 2018.»
Κανονισμός 15 - Οδηγίες, εκπαίδευση και ασκήσεις επί του πλοίου
26 Μετά την παρούσα παράγραφο 2.2.5, η ακόλουθη νέα παράγραφος προστίθεται:
« 2.2.6 Ένα μέσο επαναφόρτισης κυλίνδρων αναπνευστικής συσκευής επί του πλοίου που χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια ασκήσεων επί του πλοίου πρέπει να προβλέπεται ή ένας κατάλληλος αριθμός ανταλλακτικών κυλίνδρων πρέπει να μεταφέρονται επί του πλοίου για να αντικαταστήσουν εκείνα που χρησιμοποιούνται.»
Κανονισμός 20 - Προστασία οχήματος, ειδική κατηγορία και χώροι Οχηματαγωγού
27 Οι παράγραφοι 6.1.1 και 6.1.2 αντικαθίστανται με τα ακόλουθα:
« (Οι απαιτήσεις των παραγράφων 6.1.1 και 6.1.2 πρέπει να εφαρμόζονται στα πλοία που είναι κατασκευασμένα στις ή μετά την 1η Ιουλίου 2014. Τα πλοία που είναι κατασκευασμένα πριν την 1η Ιουλίου 2014 πρέπει να συμμορφώνονται με τις προηγούμενες εφαρμοσμένες απαιτήσεις των παραγράφων 6.1.1 και 6.1.2)
6.1.1 Οι χώροι οχήματος και οχηματαγωγού, που δεν αποτελούν χώρους ειδικής κατηγορίας και είναι ικανοί να σφραγίζονται από έναν χώρο έξω από τους χώρους φορτίου, πρέπει να εξοπλίζονται με ένα από τα ακόλουθα σταθερά συστήματα πυρόσβεσης:
. 1 Ένα σταθερό σύστημα πυρόσβεσης με αέριο σύμμορφο με τις διατάξεις του Κώδικα Συστημάτων Πυρασφάλειας,
. 2 Ένα σταθερό σύστημα πυρόσβεσης αφρού υψηλής διαστολής που συμμορφώνεται με τις διατάξεις του Κώδικα Συστημάτων Πυρασφάλειας·
. 3 σταθερό σύστημα πυρόσβεσης με βάση το νερό για χώρους ro-ro και χώρους ειδικής κατηγορίας που συμμορφώνονται με τις διατάξεις του Κώδικα Συστημάτων Πυρασφάλειας και των παραγράφων 6.1.2.1 έως 6.1.2.4.
6.1.2 Χώροι οχημάτων και χώροι ro-ro που δεν είναι δυνατόν να σφραγιστούν και χώροι ειδικής κατηγορίας πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με σταθερό σύστημα πυρόσβεσης με βάση το νερό για χώρους ro-ro και χώρους ειδικής κατηγορίας που συμμορφώνονται με τις διατάξεις του Κώδικα Συστημάτων Πυρασφάλειας που πρέπει να προστατεύει όλα τα μέρη οποιουδήποτε καταστρώματος και πλατφόρμας οχημάτων σε τέτοιους χώρους. Ένα τέτοιο σύστημα πυρόσβεσης με βάση το νερό πρέπει να έχει:
.1 ένα μετρητή πίεσης στη βαλβίδα πολλαπλής διανομής.
.2 σαφή σήμανση σε κάθε βαλβίδα πολλαπλής διανομής που δείχνει τους χώρους που εξυπηρετεί.
.3 οδηγίες συντήρησης και λειτουργίας που βρίσκονται στον χώρο βαλβίδων. Και
.4 ένας επαρκής αριθμός βαλβίδων αποστράγγισης για να εξασφαλιστεί η πλήρης αποστράγγιση του συστήματος. ”
28 Σε συνέχεια του κανονισμού 17, ο ακόλουθος νέος
κανονισμός 17-1 παρεμβάλλεται:
«Κανονισμός 17-1
Περισυλλογή ανθρώπων από τα ύδατα
1. Όλα τα πλοία διαθέτουν σχέδια και διαδικασίες για την περισυλλογή ανθρώπων από τα ύδατα, λαμβάνοντας υπόψη τις οδηγίες που εκπόνησε ο Οργανισμός. Τα σχέδια και οι διαδικασίες πρέπει να προσδιορίζουν τον εξοπλισμό που προορίζεται να χρησιμοποιηθεί για σκοπούς περισυλλογής και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου για το προσωπικό του πλοίου που εμπλέκεται σε εργασίες περισυλλογής.
Τα πλοία που κατασκευάστηκαν πριν από την 1η Ιουλίου 2014 πρέπει να συμμορφώνονται με την απαίτηση αυτή από την πρώτη επιθεώρηση του περιοδικού ή ανανεωμένου εξοπλισμού ασφαλείας του πλοίου που πρόκειται να πραγματοποιηθεί μετά την 1η Ιουλίου 2014, όποιο από τα δύο είναι πρώτο.
2. Επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία που συμμορφώνονται με τον κανονισμό 26.4 πρέπει να εκτιμάται με τον παρόν κανονισμό.
1. Όλα τα πλοία διαθέτουν σχέδια και διαδικασίες για την περισυλλογή ανθρώπων από τα ύδατα, λαμβάνοντας υπόψη τις οδηγίες που εκπόνησε ο Οργανισμός. Τα σχέδια και οι διαδικασίες πρέπει να προσδιορίζουν τον εξοπλισμό που προορίζεται να χρησιμοποιηθεί για σκοπούς περισυλλογής και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου για το προσωπικό του πλοίου που εμπλέκεται σε εργασίες περισυλλογής.
Τα πλοία που κατασκευάστηκαν πριν από την 1η Ιουλίου 2014 πρέπει να συμμορφώνονται με την απαίτηση αυτή από την πρώτη επιθεώρηση του περιοδικού ή ανανεωμένου εξοπλισμού ασφαλείας του πλοίου που πρόκειται να πραγματοποιηθεί μετά την 1η Ιουλίου 2014, όποιο από τα δύο είναι πρώτο.
2. Επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία που συμμορφώνονται με τον κανονισμό 26.4 πρέπει να εκτιμάται με τον παρόν κανονισμό.