Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
ΦΕΚ 1983Β_2014 | 676.69 KB |
1. Τις διατάξεις:
α) Της παραγράφου 2 του άρθρου τρίτου του Ν. 1269/1982 (Α΄ 89), με τον οποίο κυρώθηκε η Διεθνής Σύμβαση «πρόληψη της ρύπανσης της θάλασσας από πλοία, 1973 και του Πρωτοκόλλου του 1978» MARPOL 73/78, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο δεύτερο του Ν. 3104/2003 (Α΄ 28).
β) Του Π.Δ. 14/2011 «Αποδοχή τροποποιήσεων στο Παράρτημα VI του Πρωτοκόλλου του 1997 το οποίο τροποποιεί την Διεθνή Σύμβαση για την Πρόληψη της Ρύπανσης από Πλοία, 1973, όπως τροποποιήθηκε από το Πρωτόκολλο του 1978 που σχετίζεται με αυτή (Αναθεωρημένο Παράρτημα VI της Δ.Σ. MARPOL 73/78)» (Α΄ 29) με το οποίο κυρώθηκε η απόφαση MEPC.176(58) της Επιτροπής Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος (MEPC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
γ) Του Ν. 4150/2013 «Ανασυγκρότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και άλλες διατάξεις» (Α΄ 102), όπως ισχύει.
δ) Του Ν. 3922/2011 «Σύσταση Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και άλλες διατάξεις» (Α’ 35), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. ε) Του εδαφίου η’ της παραγράφου 3 του άρθρου 25 του Π.Δ. 67/2011 «Οργάνωση των Υπηρεσιών του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής» (Α΄ 149), όπως ισχύει.
στ) Του άρθρου 5 του Π.Δ. 85/2012 «Ίδρυση και μετονομασία Υπουργείων, μεταφορά και κατάργηση υπηρεσιών» (Α΄ 141), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 του Π.Δ. 94/2012 (Α΄ 149) και τροποποιήθηκε με το άρθρο 3 του Π.Δ. 98/2012 (Α΄ 160).
ζ) Του άρθρου 90 του «Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 (Α΄ 98).
η) Της υπ’ αριθμ. 531.4−3/2013/3052/31.08.2013 απόφασης των Υπουργών Εξωτερικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ναυτιλίας και Αιγαίου «Μεταβίβαση αρμοδιότητος έκδοσης αποφάσεων στους Γενικούς Γραμματείς των Υπουργείων Εξωτερικών και Ναυτιλίας και Αιγαίου» (Β΄ 1957).
2. Την απόφαση MEPC.251(66) της 4ης Απριλίου 2014 της Επιτροπής Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος (MEPC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) που αφορά σε τροποποιήσεις του Παραρτήματος VI της Διεθνούς Σύμβασης για την πρόληψη της ρύπανσης από πλοία, 1973, όπως τροποποιήθηκε με το Πρωτόκολλο 1978 που σχετίζεται με αυτή.
3. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
1. Γίνονται αποδεκτές οι τροποποιήσεις στο Παράρτημα του Πρωτοκόλλου 1997 της Δ.Σ. MARPOL 73/78, όπως αναφέρονται στην απόφαση της Επιτροπής Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος MEPC.251(66), που υιοθετήθηκε την 4η Απριλίου 2014.
2. Το κείμενο της απόφασης της παραγράφου 1 σε πρωτότυπο στην αγγλική γλώσσα και μεταφρασμένο στην ελληνική γλώσσα, παρατίθεται κατωτέρω.
3. Σε περίπτωση διαφωνίας μεταξύ του αγγλικού και του ελληνικού κειμένου της ως άνω απόφασης, υπερισχύει το αγγλικό.
1. Η παράγραφος 26 τροποποιείται ως εξής :
“26 Υγραεριοφόρο σε σχέση με το κεφάλαιο 4 του παρόντος παραρτήματος σημαίνει φορτηγό πλοίο, πλην πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), όπως ορίζεται στην παράγραφο 38 του παρόντος κανονισμού, που έχει κατασκευαστεί ή μετασκευαστεί και χρησιμοποιείται για χύδην μεταφορά οποιουδήποτε υγροποιημένου αερίου.”
2. Νέες παράγραφοι 38 έως 43 προστίθενται μετά την υφιστάμενη παράγραφο 37 ως εξής:
«38 Πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε σχέση με το κεφάλαιο 4 του παρόντος Παραρτήματος, σημαίνει φορτηγό πλοίο που έχει κατασκευαστεί ή μετασκευαστεί και χρησιμοποιείται για τη χύδην μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG).
39 Επιβατηγό κρουαζιερόπλοιο σε σχέση με το κεφάλαιο 4 του παρόντος Παραρτήματος σημαίνει επιβατηγό πλοίο που δεν έχει κατάστρωμα φορτίου, το οποίο έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για εμπορική μεταφορά επιβατών με ενδιαιτήσεις νυχτερινής διαμονής σε θαλάσσιο πλου.
40 Συμβατική πρόωση σε σχέση με το κεφάλαιο 4 του παρόντος Παραρτήματος σημαίνει μέθοδο πρόωσης, όπου κύρια παλινδρομική μηχανή (ες) εσωτερικής καύσης είναι η κύρια κινητήρια δύναμη και είναι συνδεδεμένη με άξονα πρόωσης είτε άμεσα είτε μέσω κιβωτίου ταχυτήτων.
41 Μη - συμβατική πρόωση σε σχέση με το κεφάλαιο 4 του παρόντος Παραρτήματος σημαίνει μέθοδο πρόωσης, πλην της συμβατικής, που περιλαμβάνει συστήματα ντίζελ - ηλεκτρικής πρόωσης, πρόωσης στροβίλου καθώς και υβριδικά συστήματα πρόωσης .
42 Φορτηγό πλοίο με παγοθραυστική ικανότητα σε σχέση με το κεφάλαιο 4 του παρόντος Παραρτήματος σημαίνει φορτηγό πλοίο που έχει σχεδιαστεί για θραύση της επιφάνειας του πάγου ανεξάρτητα, με ταχύτητα τουλάχιστον 2 κόμβων, όταν η επιφάνεια του πάγου έχει πάχος 1,0 μέτρο ή περισσότερο, έχοντας αντοχή κάμψης πάγου τουλάχιστον 500 kPa.
43 Πλοίο που παραδίδεται την ή μετά την 1 Σεπτέμβρη του 2019 σημαίνει πλοίο:
.1 για το οποίο η σύμβαση ναυπήγησης τοποθετείται την ή μετά την 1η Σεπτεμβρίου 2015 ή
.2 ελλείψει σύμβασης ναυπήγησης, του οποίου η τρόπιδα έχει τοποθετηθεί ή το οποίο βρίσκεται σε παρόμοιο στάδιο κατασκευής την ή μετά την 1η Μαρτίου 2016 ή
.3 η παράδοση του οποίου θα πραγματοποιηθεί την ή μετά την 1η Σεπτεμβρίου του 2019.»
3 Στη πρώτη πρόταση της παραγράφου 4.2, η λέξη «πλοίο» αντικαθίστανται με τις λέξεις «νέο πλοίο».
4 Η παράγραφος 2.2 τροποποιείται ως εξής :
«2.2 Για επισκευή ευρείας έκτασης που περιλαμβάνει την αντικατάσταση ναυτικής μηχανής ντίζελ με μη ταυτόσημη μηχανή ντίζελ ή την εγκατάσταση πρόσθετης μηχανής ντίζελ, κατά τη στιγμή της αντικατάστασης ή της προσθήκης της μηχανής θα ισχύουν οι προδιαγραφές του παρόντος κανονισμού. Στη περίπτωση μόνο κινητήρων αντικατάστασης, αν δεν είναι εφικτό αυτή η μηχανή αντικατάστασης να πληροί τα πρότυπα που ορίζονται στην παράγραφο 5.1.1 του παρόντος κανονισμού (Βαθμίδα III, ανάλογα με την περίπτωση), τότε η μηχανή αντικατάστασης θα πληροί τις προδιαγραφές που ορίζονται στην παράγραφο 4 του παρόντος κανονισμού (Βαθμίδα II), λαμβάνοντας υπόψη τις οδηγίες που αναπτύχθηκαν από τον Οργανισμό †.
.2 αυτό το πλοίο έχει κατασκευαστεί την ή μετά την 1η Ιανουάριου 2016 και λειτουργεί στην Περιοχή Ελέγχου Εκπομπών της Βορείου Αμερικής ή στην περιοχή ελέγχου εκπομπών Καραϊβικής Θάλασσας των Ηνωμένων Πολιτειών.
όταν
.3 αυτό το πλοίο λειτουργεί σε περιοχή ελέγχου εκπομπών που έχει χαρακτηριστεί ως περιοχή ελέγχου εκπομπών NOx Βαθμίδας ΙΙΙ σύμφωνα με την παράγραφο 6 του παρόντος κανονισμού, πλην περιοχής ελέγχου εκπομπών που περιγράφεται στην παράγραφο 5.1.2 του παρόντος κανονισμού, και έχει κατασκευαστεί την ή μετά την ημερομηνία υιοθέτησης αυτής της περιοχής ελέγχου εκπομπών ή σε μεταγενέστερη ημερομηνία όπως μπορεί να ορίζεται στη τροποποίηση που χαρακτηρίζει την περιοχή ελέγχου αέριων εκπομπών NOx Βαθμίδας III, οποιαδήποτε είναι μεταγενέστερη.
5.2 Τα πρότυπα που αναφέρονται στην παράγραφο 5.1.1 του παρόντος κανονισμού δεν εφαρμόζονται:
.1 σε ναυτική μηχανή diesel που είναι τοποθετημένη σε πλοίο μήκους (L), όπως ορίζεται στον κανονισμό 1.19 του Παραρτήματος Ι 'στη παρούσα Σύμβαση, μικρότερου από 24 μέτρα, όταν έχει σχεδιαστεί ειδικά, και χρησιμοποιείται αποκλειστικά για σκοπούς αναψυχής ή
.2 σε ναυτική μηχανή diesel που είναι τοποθετημένη σε πλοίο με συνδυασμένη ονομαστική ισχύ πρόωσης μηχανής diesel μικρότερη των 750 kW, αν αποδεικνύεται προς ικανοποίηση της Αρχής ότι το πλοίο δεν μπορεί να συμμορφωθεί με τα πρότυπα που ορίζονται στην παράγραφο 5.1.1 του παρόντος κανονισμού, λόγω σχεδιαστικών ή κατασκευαστικών περιορισμών του πλοίου, ή
.3 σε ναυτική μηχανή diesel που είναι τοποθετημένη σε πλοίο που έχει κατασκευαστεί πριν από την 1η Ιανουαρίου 2021, ολικής χωρητικότητας μικρότερης από 500 GT, μήκους (L) , όπως ορίζεται στον κανονισμό 1.19 του παραρτήματος Ι στη παρούσα σύμβαση, 24 μέτρων και άνω, όταν έχει σχεδιαστεί ειδικά και χρησιμοποιείται αποκλειστικά για σκοπούς αναψυχής.»
6 Η παράγραφος 10 διαγράφεται.
† Αναφερθείτε στις Οδηγίες 2013, όπως απαιτείται από το κανονισμό 13.2.2 του Παραρτήματος VI της MARPOL, όσον αφορά τις μη όμοιες μηχανές αντικατάστασης που δεν απαιτείται να πληρούν το όριο της Βαθμίδας III, όπως υιοθετήθηκαν από την ΕΠΟΠ με την απόφαση MEPC.230 (65). »
7 Νέα υποπαράγραφος 2.2 προστίθεται ως εξής :
«.2 πλοία που δεν έχουν μηχανικά μέσα πρόωσης, και πλατφόρμες, περιλαμβανομένων FPSO και FSU και μονάδων γεώτρησης, ανεξαρτήτως τρόπου πρόωσης τους.»
8 Η παράγραφος 3 τροποποιείται ως εξής :
«3 Οι Κανονισμοί 20 και 21 του παρόντος Παραρτήματος δεν ισχύουν για πλοία που έχουν μη συμβατική πρόωση, με εξαίρεση τους κανονισμούς 20 και 21 που ισχύουν για κρουαζιερόπλοια με μη συμβατική πρόωση και πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου που έχουν συμβατική ή μη συμβατική πρόωση, τα οποία παραδόθηκαν την ή μετά την 1η Σεπτεμβρίου 2019, όπως ορίζεται στην παράγραφο 43 του κανονισμού 2. Οι Κανονισμοί 20 και 21 δεν θα ισχύουν για φορτηγά πλοία με παγοθραυστική δυνατότητα.»
9 Η παράγραφος 1 αντικαθίσταται με την ακόλουθη:
«1 Ο επιτευχθείς ΣΔΕΑ θα υπολογίζεται για :
.1 κάθε νέο πλοίο,
.2 κάθε νέο πλοίο που έχει υποστεί σημαντική μετασκευή και
.3 κάθε νέο ή υφιστάμενο πλοίο το οποίο έχει υποστεί σημαντική μετασκευή, η οποία είναι τόσο εκτεταμένη, ώστε το πλοίο να θεωρείται από την Αρχή ως νεότευκτο το οποίο εμπίπτει σε μία ή σε περισσότερες από τις κατηγορίες των κανονισμών 2.25 έως 2.35, 2.38 και 2.39 του παρόντος
Παραρτήματος. Ο επιτευχθείς ΣΔΕΑ θα είναι συγκεκριμένος για κάθε πλοίο και θα αναφέρει την εκτιμώμενη απόδοση του πλοίου από την άποψη της ενεργειακής αποδοτικότητας, και θα συνοδεύεται από τον τεχνικό φάκελο ΣΔΕΑ που περιέχει τις απαραίτητες πληροφορίες για τον υπολογισμό του επιτευχθέντος ΣΔΕΑ και ο οποίος θα δείχνει τη διαδικασία υπολογισμού. Ο επιτευχθείς ΣΔΕΑ θα επαληθεύεται, με βάση τον τεχνικό φάκελο ΣΔΕΑ, είτε από την Αρχή είτε από οποιοδήποτε οργανισμό κατάλληλα εξουσιοδοτημένο από αυτή. *
* Αναφερθείτε στον Κώδικα για Αναγνωρισμένους Οργανισμούς (Κώδικας ΑΟ), που υιοθετήθηκε από την Επιτροπή Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος με την Απόφαση MEPC.237 (65), όπως μπορεί να έχει τροποποιηθεί.»
10 Η παράγραφος 1 αντικαθίσταται από την εξής:
«1 Για κάθε :
.1 νέο πλοίο
.2 νέο πλοίο το οποίο έχει υποστεί σημαντική μετασκευή και
.3 νέο ή υφιστάμενο πλοίο το οποίο έχει υποστεί σημαντική μετασκευή που είναι τόσο εκτεταμένη ώστε το πλοίο να θεωρείται από την Αρχή ως νεότευκτο , το οποίο εμπίπτει σε μία από τις κατηγορίες των κανονισμών 2.25 έως 2.31, 2.33 έως 2.35,2.38 και 2.39 και για το οποίο εφαρμόζεται το παρόν κεφάλαιο, ο επιτευχθείς ΣΔΕΑ είναι ως εξής :
Επιτευχθείς ΣΔΕΑ < Απαιτούμενος ΣΔΕΑ = (1-X/100 ) x τιμή γραμμής αναφοράς
όπου το X είναι ο συντελεστής μείωσης που ορίζεται στον πίνακα 1 για τον απαιτούμενο ΣΔΕΑ σε σύγκριση με τη γραμμή αναφοράς ΣΔΕΑ .»
11 Νέες σειρές προστίθενται στο πίνακα 1 του κανονισμού 2 για φορτηγά πλοία Ro - Ro (οχηματαγωγά), πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), κρουαζιερόπλοια με μη συμβατική πρόωση, Ro - Ro Φ/Γ πλοία και Ro-Ro επιβατηγά πλοία και τα σύμβολα ** και *** με τις επεξηγήσεις τους, προστίθενται ως ακολούθως:
* Ο συντελεστής μείωσης παρεμβάλλεται γραμμικά μεταξύ των δυο τιμών ανάλογα με το μέγεθος του πλοίου. Η μικρότερη τιμή του συντελεστή μείωσης εφαρμόζεται στα πλοία μικρότερου μεγέθους.
** Η Φάση 1 ξεκινά για αυτά τα πλοία την 1η Σεπτεμβρίου 2015.
*** Ο συντελεστής μείωσης εφαρμόζεται σε εκείνα τα πλοία που παραδίδονται την ή μετά την 1η Σεπτεμβρίου 2019, όπως ορίζεται στην παράγραφο 43 του κανονισμού 2.
Σημείωση : δ/ε σημαίνει ότι δεν εφαρμόζεται ΣΔΕΑ .»
12 Νέες σειρές προστίθενται στον πίνακα 2 στη παράγραφο 3 για Ro-Ro φορτηγά πλοία (οχηματαγωγά), πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, επιβατηγά κρουαζιερόπλοια με μη συμβατική πρόωση, Ro - Ro Φ/Γ πλοία και Ro-Ro Ε/Γ πλοία ως εξής : «
Προσάρτημα I - Τύπος Διεθνούς Πιστοποιητικού Πρόληψης Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΔΠΠΑΡ) (κανονισμός 8) 13 Η υποσημείωση στο Συμπλήρωμα στο Διεθνές Πιστοποιητικό Πρόληψης Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης (ΔΠΠΑΡ Πιστοποιητικό) τροποποιείται ως εξής:
«* Συμπληρώνεται μόνο όσον αφορά σε πλοία που κατασκευάστηκαν την ή μετά την 1η Ιανουαρίου 2016 τα οποία είναι ειδικά κατασκευασμένα και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για λόγους αναψυχής και στα οποία, σύμφωνα με τον κανονισμό 13.5.2.1 και τον κανονισμό 13.5.2.3, δεν θα εφαρμόζεται το όριο εκπομπών NOx, που ορίζεται στον κανονισμό 13.5.1.1.»
Συντομογραφίες, δείκτες και σύμβολα
14 Ο πίνακας 4 αντικαθίσταται από τον εξής:
"Πίνακας 4 - Σύμβολα για τη σύνθεση των καυσίμων
15 Η παράγραφος 1.3.10 αντικαθίσταται από την εξής:
« 1.3.10 Ναυτική μηχανή diesel σημαίνει κάθε παλινδρομική μηχανή εσωτερικής καύσης που λειτουργεί με υγρό ή διπλό καύσιμο, στην οποία εφαρμόζεται ο κανονισμός 13, περιλαμβανομένων υποστηρικτικών/ σύνθετων συστημάτων, αν υφίστανται τέτοια.
Όταν μια μηχανή προορίζεται να λειτουργεί συνήθως με αέριο, δηλαδή με αέριο καύσιμο ως κύριο καύσιμο και με υγρό καύσιμο ως δοκιμαστικό ή αντισταθμιστικό καύσιμο, οι απαιτήσεις του κανονισμού 13 πρέπει να πληρούνται μόνο για αυτόν τον τρόπο λειτουργίας. Θα εξαιρείται η λειτουργία αμιγώς με υγρό καύσιμο, που οφείλεται στην περιορισμένη προμήθεια αερίου καυσίμου λόγω ανεπάρκειας, για το πλου μέχρι τον επόμενο λιμένα ο οποίος θα είναι κατάλληλος για την αποκατάσταση της έλλειψης.
16 Η υφιστάμενη παράγραφος 5.3.4 διαγράφεται και νέες παράγραφοι 5.3.4, 5.3.5 και 5.3.6 προστίθενται μετά την υφιστάμενη παράγραφο 5.3.3 ως εξής :
"5.3.4 Η επιλογή αερίου καυσίμου για τις δοκιμές διπλού καυσίμου εξαρτάται από τον σκοπό των δοκιμών. Σε περίπτωση όπου δε διατίθεται κατάλληλο πρότυπο αερίου καυσίμου, θα χρησιμοποιούνται άλλα αέρια καύσιμα υπό την έγκριση της Αρχής. Δείγμα αερίου καυσίμου θα συλλέγεται κατά τη διάρκεια της δοκιμής της μητρικής μηχανής. Το αέριο καύσιμο θα αναλύεται για να δίδεται η σύνθεση και οι προδιαγραφές του.
5.3.5 Η θερμοκρασία αερίου καυσίμου θα μετράται και καταγράφεται από κοινού με τη θέση του σημείου μέτρησης.
5.3.6 Η λειτουργία μηχανών διπλού καυσίμου με αέριο, οι οποίες χρησιμοποιούν υγρό καύσιμο ως δοκιμαστικό ή ως καύσιμο αντιστάθμισης θα δοκιμάζεται κάνοντας χρήση της μέγιστης αναλογίας υγρού προς αέριο καυσίμου, αυτή η μέγιστη αναλογία σημαίνει για τους διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας του κύκλου δοκιμών τη πιστοποίηση μέγιστης ρύθμισης υγρού προς αέριο. Το κλάσμα υγρού στο καύσιμο θα συμμορφώνεται με τις παραγράφους 5.3.1, 5.3.2 και 5.3.3.»
5.3.7 Μια νέα πρόταση προστίθεται στο τέλος της υπάρχουσας παραγράφου 5.12.3.3, ως ακολούθως :
« Σε περίπτωση χρήσης διπλού καυσίμου, ο υπολογισμός θα είναι σύμφωνος με τις παραγράφους 5.12.3.1 έως 5.12.3.3. Ωστόσο, οι τιμές qmf, WALF, WBET, WDEL, WEPS, ffw πρέπει να υπολογίζονται σύμφωνα με τον ακόλουθο πίνακα:
18 Στην παράγραφο 5.12.5.1, ο πίνακας 5 αντικαθίσταται από τον εξής :
"Πίνακας 5 - Συντελεστής Ugas και ειδικές παράμετροι ανά καύσιμο για τα πρωτογενή καυσαέρια
Οι τιμές του u που δίδονται στον πίνακα 5 βασίζονται σε ιδιότητες ιδανικών αερίων.
Σε λειτουργία πολλαπλού τύπου καυσίμων, η χρησιμοποιούμενη τιμή ugas θα ορίζεται από τις τιμές που ισχύουν για τα καύσιμα αυτά στον πίνακα που παρατίθεται παραπάνω προσαρμοσμένες σύμφωνα με την αναλογία καυσίμου που χρησιμοποιείται.»
19 Η παράγραφος 6.3.1.4 αντικαθίσταται από την εξής :
«6.3.1.4 Στην πράξη, είναι συχνά αδύνατο να μετρηθεί η κατανάλωση καυσίμου μετά την εγκατάσταση της μηχανής επί του πλοίου. Για την απλούστευση της επί του πλοίου διαδικασίας, μπορούν να γίνονται αποδεκτά τα αποτελέσματα της μέτρησης κατανάλωσης καυσίμου που προκύπτουν από τον έλεγχο προ- πιστοποίησης του κινητήρα σε κλίνη δοκιμών. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ιδίως όσον αφορά τη λειτουργία με πετρέλαιο μαζούτ (καύσιμο βαθμού RM σύμφωνα με το πρότυπο ISO 8217:2005) και στη λειτουργία διπλού καυσίμου,θα γίνεται εκτίμηση με το προβλεπόμενο αντίστοιχο σφάλμα. Δεδομένου ότι ο ρυθμός ροής καυσίμου που χρησιμοποιείται στον υπολογισμό (qmf) πρέπει να σχετίζεται με τη σύνθεση των καυσίμων, η οποία καθορίζεται ανάλογα με το δείγμα καυσίμου που λαμβάνεται κατά τη διάρκεια της δοκιμής, η μέτρηση του qmf από τη δοκιμή με κλίνη δοκιμών θα διορθώνεται για οποιαδήποτε διαφορά στις καθαρές θερμικές τιμές μεταξύ της κλίνης δοκιμών και του δοκιμαστικού καύσιμου και αερίου. Οι συνέπειες τέτοιου σφάλματος στις τελικές εκπομπές θα υπολογίζονται και αναφέρονται με τα αποτελέσματα της μέτρησης εκπομπών.»
20 Στην παράγραφο 6.3.2.1, ο πίνακας 6 αντικαθίσταται από τον εξής:
"Πίνακας 6- Παράμετροι μηχανής που θα μετρώνται και καταγράφονται
21 Νέα παράγραφος 6.3.4.3 προστίθεται μετά την υφιστάμενη παράγραφο 6.3.4.2 ως εξής:
«6.3.4.3 Σε περίπτωση μηχανής διπλού καυσίμου, χρησιμοποιούμενο αέριο καύσιμο είναι το αέριο καύσιμο που διατίθεται επί του πλοίου.»
22 Η παράγραφος 6.3.11.2 αντικαθίσταται από την εξής:
«6.3.11.2 Οι εκπομπές NOx από μηχανή μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την ποιότητα ανάφλεξης του καυσίμου και το άζωτο που είναι δεσμευμένο από το καύσιμο. Αν δεν υπάρχει επαρκής διαθέσιμη πληροφόρηση για την επίδραση της ποιότητας ανάφλεξης στο σχηματισμό NOx κατά τη διαδικασία καύσης και ο ρυθμός μετατροπής του αζώτου που είναι δεσμευμένο από το καύσιμο επίσης εξαρτάται από την αποτελεσματικότητα της μηχανής, ένα περιθώριο της τάξης του 10% μπορεί να δίδεται για μια επί του πλοίου δοκιμή που θα διεξάγεται με καύσιμο βαθμού RM (ISO 8178-5:2008), με την επιφύλαξη ότι κανένα περιθώριο δεν ισχύει για τη δοκιμή προ-πιστοποίησης επί του πλοίου. Το πετρέλαιο καύσιμο και το αέριο καύσιμο, που χρησιμοποιούνται, αναλύονται ως προς τη σύνθεσή τους σε άνθρακα, υδρογόνο, άζωτο, θείο και, μέχρι του βαθμού που προσδιορίζεται από το ISO 8217:2005 και το ISO 8178-5:2008, σε πρόσθετα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τον προσδιορισμό των προδιαγραφών του πετρελαίου καυσίμου και του αερίου καυσίμου.»
23 Στην παράγραφο 6.4.11.1, ο Πίνακας 9 αντικαθίσταται από τον εξής :
«Πίνακας 9 - Προκαθορισμένες παράμετροι πετρελαϊκών καυσίμων
24 Νέα παράγραφος 2.5 προστίθεται μετά την υφιστάμενη παράγραφο 2.4 ως εξής :
«2.5 Οι παράμετροι qmf, WALF, WBET, WDEL, WEPS, ffd στη συνάρτηση (1), στην περίπτωση λειτουργίας μηχανής διπλού καυσίμου με αέριο , υπολογίζονται ως εξής:
Η ισχύς της παρούσης απόφασης αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου 2015, ημερομηνία θέσης σε εφαρμογή των τροποποιήσεων του Παραρτήματος του Πρωτοκόλλου 1997 της Δ.Σ. MARPOL που περιέχονται στην Απόφαση MEPC.251 (66) του ΙΜΟ.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Πειραιάς, 14 Ιουλίου 2014
Οι Γενικοί Γραμματείς των Υπουργείων
Εξωτερικών ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΜΗΤΣΙΑΛΗΣ |
Ναυτιλίας και Αιγαίου ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΟΥΣΙΟΣ |