Αρ. Πρωτ. 11079/717/2014 (ΦΕΚ /-- 11.5.2014)
| Συνημμένο | Μέγεθος |
|---|---|
| Αριθ. Πρωτ. 11079_2014 | 470.75 KB |
Μετά από πολλά ερωτήματα υπηρεσιών και επαγγελματιών του χώρου, για την δεοντολογικά ορθή εφαρμογή και την απλοποίηση της εφαρμογής της υπουργικής απόφασης 3829/359/13 (ΦΕΚ Β 2517) σε συνέχεια του β σχετικού, παρέχονται οι παρακάτω διευκρινήσεις:
α. Οι μεταφορικές εταιρείες έχουν στην κατοχή τους οχήματα με άδεια Δημοσίας Χρήσεως που επιτρέπεται να έλκουν τα υπόλοιπα οχήματα της εταιρείας και ταυτόχρονα διαθέτουν πολλαπλούς ελκυστήρες (τράκτορες), ο αριθμός των ΣΦ, που απαιτούνται για να καλύψουν τις ανάγκες της μεταφοράς, όλων των συνδυασμών που δημιουργούνται για μεμονωμένα οχήματα, είναι πολύ μεγάλος. Για να απλοποιηθεί η διαδικασία, χωρίς όμως να θιγεί η ασφάλεια της φόρτωσης, επιτρέπεται να εκδίδεται ΣΦ για συγκεκριμένο επικαθήμενο όπου θα αναφέρονται όλοι οι ελκυστήρες που επιτρέπεται και μπορούν να έλκουν το επικαθήμενο σύμφωνα και με τη μελέτη φόρτωσης και ικανοποιούν τις απαιτήσεις της. Επισυνάπτεται, στο Παράρτημα Α, υπόδειγμα ΣΦ που αφορά εταιρείες Δημοσίας Χρήσεως που χρησιμοποιούν επικαθήμενα για την μεταφορά όμοιων φορτίων σύμφωνα με την απόφαση 3829/359/13 (ΦΕΚ Β 2517).
Σ’ αυτή την περίπτωση η μελέτη φόρτωσης και το σχέδιο φόρτωσης θα τίθεται στον φάκελο του επικαθημένου.
β. Ως οχήματα φόρτωσης λαμβάνονται εκείνα με αμάξωμα «ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΜΗ ΑΝΑΤΡΕΠΟΜΕΝΗ» (049) ή «ΚΟΙΝΟ ΜΗ ΑΝΑΤΡΕΠΟΜΕΝΟ» (010) με κινούμενα ή μη, πλευρικά παραπέτια.
γ. Εφόσον ο συντάκτης της μελέτης φόρτωσης έχει προβλέψει ακριβώς ίδιο τρόπο πρόσδεσης για διαφορετικά όμοια φορτία, τα οποία αποτυπώνονται στην μελέτη φόρτωσης, τότε μπορεί να συμπεριλάβει το σύνολο των όμοιων φορτίων σε ένα ΣΦ λαμβάνοντας υπόψη την δυσμενέστερη των περιπτώσεων σε κάθε περίπτωση.
Επισημαίνεται ότι δεν απαιτείται ξεχωριστό ΣΦ για κάθε φορτίο αρκεί το φορτίο να εμπίπτει στα όρια αποκλίσεων των ομοίων φορτίων που αναγράφονται στο ΣΦ.
ΑΝΑΠΛ. ΓΕΝ. ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Ι. ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ