Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
ΦΕΚ 2297Β_2020 | 400.32 KB |
1) Το άρθρο τέταρτο του ν. 2208/1994 «Κύρωση του Πρωτοκόλλου 1988 που αναφέρεται στη Διεθνή Σύμβαση για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα 1974» (Α΄ 71).
2) Το π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 121).
3) Το άρθρο 90 του π.δ. 63/2005 «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα» (Α’ 98) σε συνδυασμό με την παρ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019 (Α’ 133).
Το γεγονός ότι από τις διατάξεις του παρόντος δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, σύμφωνα με το υπ’ αρ. 2811.8/26005/2020/05-05-2020 έγγραφο Γ.Δ.Ο.Υ., αποφασίζουμε:
1. Εγκρίνεται και γίνεται αποδεκτή η τροποποίηση που υιοθετήθηκε την 20η Μαΐου 2011 με την υπ’ αρ. MSC. 318 (89) απόφαση της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), του Διεθνούς Κώδικα Στερεών Χύδην Φορτίων (IMSBC Code).
2. Το κείμενο της απόφασης MSC.318(89)/20.05.2011, παρατίθεται σε πρωτότυπο στην αγγλική γλώσσα και σε μετάφραση στην ελληνική γλώσσα ως «ΜΕΡΟΣ Α» και «ΜΕΡΟΣ Β», αντίστοιχα.
3. Σε περίπτωση αντίθεσης μεταξύ του αγγλικού και του ελληνικού κειμένου των τροποποιήσεων, που κυρώνονται με την παρούσα απόφαση, κατισχύει το αγγλικό κείμενο.
ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 28 (b) της Σύμβασης του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού σχετικά με τις αρμοδιότητες της Επιτροπής,
ΣΗΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ την απόφαση MSC.268 (85) σύμφωνα με την οποία υιοθέτησε τον Διεθνή Ναυτικό Κώδικα Στερεού Χύδην Φορτίου (εφεξής αναφέρεται ως «Κώδικας IMSBC»), που ήταν υποχρεωτικό σύμφωνα με τα κεφάλαια VI και VII της Διεθνούς Σύμβασης Ασφάλειας Ζωής στη Θάλασσα (SOLAS), 1974 (εφεξής αναφέρεται ως «η Σύμβαση»)
ΣΗΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΕΠΙΣΗΣ το άρθρο VIII (b) και τον κανονισμό VI/1-1.1 της Σύμβασης σχετικά με τη διαδικασία τροποποίησης για την τροποποίηση του Κώδικα IMSBC,
ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙ στην ενενηκοστή δεύτερη σύνοδό της, τις τροποποιήσεις στον Κώδικα IMSBC, που πρότεινε και κοινοποίησε σύμφωνα με το άρθρο VIII (b)(i) της Σύμβασης,
1. ΥΙΟΘΕΤΕΙ, σύμφωνα με το άρθρο VIII (b)(iv) της Σύμβασης, τροποποιήσεις στον Κώδικα IMSBC, το κείμενο των οποίων παρατίθεται στο Παράρτημα της παρούσας απόφασης.
2. ΟΡΙΖΕΙ, σύμφωνα με το άρθρο VIII (b) (vi) (2) (bb) της Σύμβασης ότι οι αναφερόμενες τροποποιήσεις πρέπει να εκτιμώνται ότι έχουν γίνει αποδεκτές την 1η Ιουλίου 2012, εκτός, εάν από εκείνη ην ημερομηνία, άνω του ενός τρίτου των Συμβαλλομένων Κυβερνήσεων στην Σύμβαση ή των Συμβαλλόμενων Κυβερνήσεων οι συνδυασμένοι στόλοι εμπορικών στόλων των οποίων αποτελούν όχι λιγότερο από το 50% ολικής χωρητικότητας του παγκόσμιου εμπορικού στόλου, έχουν ενημερώσει για τις αντιθέσεις τους στις τροποποιήσεις,
3. ΚΑΛΕΙ τις Συμβαλλόμενες Κυβερνήσεις στην Σύμβαση να σημειώσουν ότι, σύμφωνα με το άρθρο VIII (b) (vii) (2) της Σύμβασης, οι τροποποιήσεις πρέπει να τεθούν σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2013 με την αποδοχή τους σύμφωνα με την παράγραφο 2 ανωτέρω,
4. ΣΥΜΦΩΝΕΙ ότι οι Συμβαλλόμενες Κυβερνήσεις στην Σύμβαση μπορεί να εφαρμόζουν τις προαναφερόμενες τροποποιήσεις πλήρως ή μερικώς εθελοντικά από την 1η Ιανουαρίου 2012
5. ΑΙΤΕΙ από τον Γενικό Γραμματέα, σε συμμόρφωση με το άρθρο VIII (b) (v) της Σύμβασης να διαβιβάσει επικυρωμένα αντίγραφα της παρούσας απόφασης και το κείμενο των τροποποιήσεων που εμπεριέχονται στο παράρτημα σε όλες τις Συμβαλλόμενες Κυβερνήσεις στην Σύμβαση,
6. ΑΙΤΕΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ από τον Γενικό Γραμματέα να διαβιβάσει αντίγραφα της παρούσας απόφασης και του παραρτήματός της στα Μέλη του Οργανισμού που δεν είναι Συμβαλλόμενες Κυβερνήσεις στην Σύμβαση.
ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΑ
ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΤΕΡΕΩΝ ΧΥΔΗΝ ΦΟΡΤΙΩΝ
ΣΚΟΝΗ ΣΙΔΗΡOΠΥΡΙΤΙΟΥ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, UN 1395
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
1. Στη δεύτερη πρόταση, οι λέξεις «αρμόδια Αρχή»αντικαθίσταται με τη λέξη «Διοίκηση».
ΝΙΤΡΙΚΟ ΑΡΓΙΛΙΟ, UN 1438 ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
2. Στο τέλος της παραγράφου, η ακόλουθη πρόταση προστίθεται: «Ο Πλοίαρχος και οι αξιωματικοί πρέπει να σημειώσουν ότι η σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεση με αέριο του πλοίου δεν θα είναι αποτελεσματική σε φωτιές που έχουν σχέση με το παρόν φορτίο και ότι μπορεί να χρειαστούν άφθονες ποσότητες ύδατος.»
ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΣΕ ΣΚΟΝΗ ΠΥΡΙΤΙΟΥ, ΜΗ ΕΠΙΚΑΛΥΜΕΝΟ, UN 1398 ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
3. Στη δεύτερη πρόταση, οι λέξεις «αρμόδια Αρχή»αντικαθίσταται με τη λέξη «Διοίκηση».
ΝΙΤΡΙΚΟ ΑΜΜΩΝΙΟ UN 1942
με όχι περισσότερο από 0,2% συνολικά εύφλεκτες ουσίες, συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε οργανικής ουσίας που υπολογίζεται ως άνθρακας, αποκλείοντας οποιαδήποτε άλλη προστιθέμενη ουσία ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
4. Οι λέξεις "Υποστηρικτής της καύσης. Υγροσκοπικό". διαγράφονται.
5. Προστίθεται μια νέα σημείωση μετά την περιγραφή, ως εξής:
"Σημείωση:
Αυτός ο πίνακας πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο για ουσίες που δεν παρουσιάζουν ιδιότητες της τάξης 1, όταν δοκιμάζονται σύμφωνα με τις σειρές Δοκιμών 1 και 2 της τάξης 1 (βλ. Εγχειρίδιο Δοκιμών και Κριτηρίων του ΟΗΕ, μέρος 1).
ΚΙΝΔΥΝΟΣ
6. Στην αρχή της πρώτης παραγράφου, προστίθενται οι λέξεις "Οξειδωτής, υποστηρίζει την καύση".
7. Στην υπάρχουσα πρώτη πρόταση, οι λέξεις "τα υλικά αυτά»αντικαθίστανται από τις λέξεις "αυτό το φορτίο".
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ KAI ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ
8. Στην πρώτη πρόταση, η λέξη "θα πρέπει»να αντικατασταθεί από τη λέξη "πρέπει".
ΦΟΡΤΩΣΗ
9. Στην πρώτη πρόταση, οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
Κατά τη φόρτωση πρέπει να τηρούνται οι ακόλουθες διατάξεις:
10. Η πρώτη κουκκίδα σχετικά με το κάπνισμα διαγράφεται.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
11 Στην πρώτη παράγραφο, η υπάρχουσα τρίτη πρόταση αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο:
"Ο πλοίαρχος και οι αξιωματικοί πρέπει να σημειώσουν ότι η σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης αερίου του πλοίου θα είναι αναποτελεσματική στην πυρκαγιά που έχει σχέση με αυτό το φορτίο και ότι μπορεί να χρειαστούν άφθονες ποσότητες νερού".
12. Στην πρώτη παράγραφο, διαγράφεται η τελευταία πρόταση.
ΜΕΤΑΦΟΡΑ
13. Προστίθεται νέα δεύτερη πρόταση ως εξής:
"Η θερμοκρασία του παρόντος φορτίου θα πρέπει να παρακολουθείται και να καταγράφεται καθημερινά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού για την ανίχνευση αποσύνθεσης, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε θέρμανση και μείωση του οξυγόνου."
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
14. Η δεύτερη πρόταση αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο:
"Δεν επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός πετρελαίου καύσης.
Δεν επιτρέπεται η άντληση πετρελαίου καύσης σε χώρους δίπλα στους χώρους φορτίου για το παρόν φορτίο, εκτός από το μηχανοστάσιο."
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ
15. Στις διατάξεις που αφορούν την Πυρκαγιά στον χώρο φορτίου που περιέχει αυτό το υλικό, η λέξη «εγκατάσταση» παρεμβάλλεται μετά τις λέξεις "Σταθερό αέριο πυρόσβεσης του πλοίου» παρεμβάλλεται η λέξη» εγκατάσταση".
16. Στις διατάξεις σχετικά με την πυρκαγιά στον χώρο φορτίου που περιέχουν αυτό το υλικό, οι λέξεις "Χρήση μεγάλων ποσοτήτων νερού» αντικαθίστανται από τις λέξεις "Χρησιμοποιήστε άφθονες ποσότητες νερού και απομονώστε την πηγή θερμότητας, εάν υπάρχει".
ΛΙΠΑΣΜΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΝΙΤΡΙΚΟ ΑΜΜΩΝΙΟ UN 2067
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
17. Στην παράγραφο.2, μετά τη λέξη "δολομίτης", παρεμβάλλονται οι λέξεις "και/ή θειικό ασβέστιο".
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
18. Στη σημείωση 3, διαγράφεται η λέξη "εκρηκτικό".
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ KAI ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ
19 Στην τέταρτη πρόταση, οι λέξεις "οποιαδήποτε δεξαμενή ή διπλό πυθμένα» αντικαθίστανται από τις λέξεις "κάθε δεξαμενή, διπλό πυθμένα ή σωλήνας".
ΦΟΡΤΩΣΗ
20. Στην πρώτη πρόταση, οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
21. Μετά την πρώτη πρόταση, προστίθεται η ακόλουθη πρόταση:
"Ο πλοίαρχος και οι αξιωματικοί πρέπει να σημειώσουν ότι η σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης αερίου του πλοίου θα είναι αναποτελεσματική στις πυρκαγιές που αφορούν αυτό το φορτίο και ότι μπορεί να χρειαστούν άφθονες ποσότητες νερού".
ΜΕΤΑΦΟΡΑ
22. Στη δεύτερη πρόταση, οι λέξεις «που καταλήγει σε αυτόματο/η» αντικαθίστανται από τις λέξεις «που μπορεί να καταλήξουν σε».
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
23. Η πρώτη πρόταση αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο:
"Δεν επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός πετρελαίου καύσης.
Δεν επιτρέπεται η άντληση πετρελαίου καύσης σε χώρους δίπλα στους χώρους φορτίου για το παρόν φορτίο, εκτός από το μηχανοστάσιο."
24. Μετά τη δεύτερη νέα πρόταση, προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
"Τα λιπάσματα με βάση το νιτρικό αμμώνιο είναι υγροσκοπικά και μπορεί να κρύβονται σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης".
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ
25. Στις διατάξεις σχετικά με την Πυρκαγιά στον χώρο φορτίου που περιέχουν αυτό το υλικό, οι λέξεις "Σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης με αέριο του πλοίου»αντικαθίστανται από τις λέξεις "Σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης με αέριο του πλοίου".
26. Στις διατάξεις σχετικά με την Πυρκαγιά στον χώρο φορτίου που περιέχει αυτό το υλικό, στην τρίτη πρόταση, μετά τη λέξη "νερό", παρεμβάλλονται οι λέξεις "και απομονώστε την πηγή θερμότητας, αν υπάρχει".
ΛΙΠΑΣΜΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΝΙΤΡΙΚΟ ΑΜΜΩΝΙΟ UN 2071
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
27. Στη δεύτερη παράγραφο, παρεμβάλλεται μια υποσημείωση που έχει σχέση με το "(βλ. Εγχειρίδιο Δοκιμών και κριτηρίων του ΟΗΕ, μέρος III, υποτμήμα 38.2)", ως εξής: “Βλέπε επίσης τμήμα 5 του προσαρτήματος 2 του παρόντος Κώδικα. "
ΚΙΝΔΥΝΟΣ
28. Στην πρώτη παράγραφο, η λέξη "μείγματα» αντικαθίσταται από τη λέξη "φορτία» στην πρώτη πρόταση και στην τελευταία πρόταση οι λέξεις» μείγματα υπόκεινται στο» αντικαθίστανται από τις λέξεις "φορτία υπόκεινται σε".
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ KAI ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ
29. Στην τελευταία πρόταση, μετά τη λέξη "πρότυπο", παρεμβάλλονται οι λέξεις "αυτό το φορτίο θα στοιβάζεται".
ΦΟΡΤΩΣΗ
30. Στην πρώτη παράγραφο, πρώτη πρόταση, οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
Κατά τη φόρτωση πρέπει να τηρούνται οι ακόλουθες διατάξεις:
31. Προστίθεται νέα κουκίδα ως εξής:
"• Όπου είναι λογικά εφικτό, δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται καύσιμα υλικά διασφάλισης και προστασίας. Όταν απαιτείται ξύλινη διάστρωση, πρέπει να χρησιμοποιείται ελάχιστη ποσότητα.
ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
32. Μετά την πρώτη πρόταση, προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
"Ο πλοίαρχος και οι αξιωματικοί πρέπει να σημειώσουν ότι η σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης του πλοίου θα είναι αναποτελεσματική στις πυρκαγιές που αφορούν το παρόν φορτίο και ότι μπορεί να χρειαστούν άφθονες ποσότητες νερού".
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
33. Η πρώτη πρόταση αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο:
"Δεν επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός πετρελαίου καύσης.
Δεν επιτρέπεται η άντληση πετρελαίου καύσης σε χώρους δίπλα στους χώρους φορτίου για το παρόν φορτίο, εκτός από το μηχανοστάσιο."
Μετά τη δεύτερη νέα πρόταση, προστίθεται η ακόλουθη πρόταση:
34. "Τα λιπάσματα με βάση το νιτρικό αμμώνιο είναι υγροσκοπικά και μπορεί να κρύβονται σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης".
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ
35. Στις διατάξεις σχετικά με την Πυρκαγιά στον χώρο φορτίου που περιέχουν αυτό το υλικό, οι λέξεις "Σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης του πλοίου» αντικαθίστανται από τις λέξεις "Σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης αερίου πλοίου".
ΦΥΣΙΚΟ ΛΙΠΑΣΜΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΝΙΤΡΙΚΟΥ ΑΜΜΩΝΙΟΥ (μη επικίνδυνο) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
36. Στην παράγραφο.2, μετά τη λέξη "δολομίτης", παρεμβάλλονται οι λέξεις "και/ή θειικό ασβέστιο".
37. Στην υποπαράγραφο.4, παρεμβάλλεται μια υποσημείωση που σχετίζεται με το "(βλ. Εγχειρίδιο δοκιμών και κριτηρίων του ΟΗΕ, μέρος 111, υποπαράγραφος 38.2)»ως εξής:
«Βλέπε επίσης τμήμα 5 του προσαρτήματος 2 του παρόντος κώδικα.»
ΚΙΝΔΥΝΟΣ
38. Το σύνολο του κειμένου αυτής της επικεφαλίδας αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο: "Το παρόν φορτίο δεν είναι εύφλεκτο. Αν και το παρόν φορτίο χαρακτηρίζεται ως μη επικίνδυνο, ορισμένες ιδιότητες του λιπάσματος με βάση το νιτρικό αμμώνιο που ταξινομούνται στην τάξη 9 με UN 2071 εμφανίζονται όταν θερμαίνονται έντονα. ‘Όταν το φορτίο θερμαίνεται έντονα, θα αποσυντίθεται και θα εκπέμπει τοξικά αέρια με κίνδυνο τοξικών καπνών στον χώρο φορτίου, τους παρακείμενους χώρους και στο κατάστρωμα. Η παρακολούθηση της θερμοκρασίας του φορτίου μπορεί να δώσει μια πρώιμη ένδειξη αποσύνθεσης. Η σκόνη των λιπασμάτων μπορεί να προκαλέσει ερεθισμό στο δέρμα και στις βλεννογόνες μεμβράνες. Είναι υγροσκοπικό φορτίο και στερεοποιείται εάν υγραίνεται. "
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ KAI ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ
39. Στην τρίτη πρόταση, οι λέξεις "κάθε δεξαμενή ή διπλός πυθμένας»αντικαθίστανται από τις λέξεις "κάθε δεξαμενή, διπλός πυθμένας ή σωλήνας".
40. Στην τέταρτη πρόταση, μετά τις λέξεις "αυτού του τύπου", η λέξη "θα πρέπει»να αντικατασταθεί από τη λέξη "πρέπει".
41. Στην πέμπτη πρόταση, η λέξη "εμπόδιο» αντικαθίσταται από τη λέξη "συμφωνία".
42. Στην τελευταία παράγραφο, η τελευταία πρόταση αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο:
"Η απαίτηση αυτή δεν χρειάζεται να ισχύει αν το διάφραγμα είναι τάξης Α-60 ή σε σύντομους διεθνείς πλόες."
ΦΟΡΤΩΣΗ
43. Στην πρώτη παράγραφο, πρώτη πρόταση, οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
44. Μετά την πρώτη πρόταση, προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
"Ο πλοίαρχος και οι αξιωματικοί πρέπει να σημειώσουν ότι η σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης με αέριο του πλοίου θα είναι αναποτελεσματική στις πυρκαγιές που αφορούν το παρόν φορτίο και ότι μπορεί να χρειαστούν άφθονες ποσότητες νερού".
ΜΕΤΑΦΟΡΑ
45. Η δεύτερη πρόταση διαγράφεται.
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
46. Η πρώτη πρόταση αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο:
"Δεν επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός πετρελαίου καύσης σε χώρους δίπλα στους χώρους φορτίου για το παρόν φορτίο, εκτός από το μηχανοστάσιο. Τα λιπάσματα με βάση το νιτρικό αμμώνιο είναι υγροσκοπικά και μπορούν να επικαλυφθούν σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης".
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ
47. Στις διατάξεις σχετικά με τη Φωτιά στον χώρο φορτίου που περιέχει αυτό το υλικό, οι λέξεις "Σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης με αέριο του πλοίου» αντικαθίστανται από τις λέξεις "Σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης αερίου πλοίου".
48. Στις διατάξεις σχετικά με την πυρκαγιά στον χώρο φορτίου που περιέχουν αυτό το υλικό, στην τρίτη πρόταση, μετά τη λέξη "νερό", εισάγονται οι λέξεις "και απομονώστε την πηγή θερμότητας, εάν υπάρχει".
ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΘΕΙΙΚΟΥ ΑΜΜΩΝΙΟΥ
49. Στο τέλος της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
"Αυτό το φορτίο είναι υγροσκοπικό και θα στερεοποιείται εάν υγραίνεται."
ΦΟΡΤΩΣΗ
50 Στην τελευταία πρόταση, οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
51. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
"Το θειικό αμμώνιο είναι υγροσκοπικό και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης".
ΝΙΤΡΙΚΟ ΒΑΡΙΟ, UN 1446
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
52. Στο τέλος της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
"Ο πλοίαρχος και οι αξιωματικοί πρέπει να σημειώσουν ότι η σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης με αέριο του πλοίου θα είναι αναποτελεσματική στις πυρκαγιές που αφορούν το παρόν φορτίο και ότι μπορεί να χρειαστούν άφθονες ποσότητες νερού".
ΒΟΡΑΞ (ΠΕΝΤΑΥΔΡΙΚΟ ΑΚΑΤΕΡΓΑΣΤΟ)
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
53 Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
«Ο βόραξ (πενταϋδρικό ακατέργαστο) είναι υγροσκοπικό και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά την εκφόρτωση".
ΒΟΡΑΞ, ΑΝΥΔΡΟΣ (ακατέργαστο ή εξευγενισμένο)
ΦΟΡΤΩΣΗ
54 Οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
55. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
"Το άνυδρο βόριο (ακατέργαστο ή ραφιναρισμένο) είναι υγροσκοπικό και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά την εκφόρτωση".
ΛΙΘΑΝΘΡΑΚΕΣ
ΚΙΝΔΥΝΟΣ
56. Το κείμενο αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο:
"Το παρόν φορτίο μπορεί εύκολα να αναφλεγεί, μπορεί να θερμανθεί αυτομάτως, μπορεί να αναφλεγεί αυτομάτως και να εξαντλήσει το οξυγόνο στον χώρο του φορτίου".
ΠΡΟΣΑΡΤΗΜΑ
57. Στην παράγραφο 1.1, στο τμήμα για τις προφυλάξεις, διαγράφονται οι λέξεις "και ανοίγοντας περιβλήματα χώρου φορτίου".
ΝΙΤΡΙΚΟ ΑΣΒΕΣΤΙΟ, UN 1454
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
58. Στο τέλος της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
"Ο πλοίαρχος και οι αξιωματικοί πρέπει να σημειώσουν ότι η σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης με αέριο του πλοίου θα είναι αναποτελεσματική στις πυρκαγιές που αφορούν το παρόν φορτίο και ότι μπορεί να χρειαστούν άφθονες ποσότητες νερού".
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
59. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
"Το νιτρικό ασβέστιο είναι υγροσκοπικό και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης".
ΛΙΠΑΣΜΑ ΝΙΤΡΙΚΟΥ ΑΣΒΕΣΤΙΟΥ
60. Οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
ΠΗΛΟΣ
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ
61. Το κείμενο αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο: "Μετά την εκφόρτωση του παρόντος φορτίου, δίδεται ιδιαίτερη προσοχή στα φρέατα υδροσυλλεκτών των χώρων φορτίου".
ΦΩΣΦΟΡΙΚΟ ΔΙΑΜΜΩΝΙΟ (D.A.P.)
ΦΟΡΤΩΣΗ
62. Οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
63. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
"Το φωσφορικό διαμμώνιο είναι υγροσκοπικό και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά την εκφόρτωση".
ΑΠΟΣΤΑΚΤΗΡΙΑ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΩΝ ΚΟΚΚΩΝ ΜΕ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ
64 Μετά τον υφιστάμενο πίνακα στο ΑΜΕΣΑ ΜΕΙΩΜΕΝΟΣ ΣΙΔΗΡΟΣ-ΣΙΔΗΡΟΣ – ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ (DIRECT REDUCED IRON)(C), προστίθεται στο νέο πίνακα για τους από απόσταξη αποξηραμένους κόκκους με διαλύματα, ως εξής:
"ΑΠΟΣΤΑΚΤΗΡΙΑ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΩΝ ΚΟΚΚΩΝ ΜΕ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Αποξηραμένο μείγμα χονδροειδών κόκκων και συμπυκνωμένων αποσταγμάτων διαλυτών που παραμένουν μετά τη ζύμωση του κλάσματος αμύλου του καλαμποκιού με ζύμες και ένζυμα για την παραγωγή αιθανόλης και διοξειδίου του άνθρακα. Σε χρώμα καστανοκίτρινο με μυρωδιά μαγειρεμένου καλαμποκιού. Υγρασία σε περιεκτικότητα που δεν υπερβαίνει το 13% ενώ σε λάδι όχι μεγαλύτερη από 11%. Αυτός ο πίνακας δεν ισχύει για τους υγρούς αποσταγμένους κόκκους (WDG) και τους αποσταγμένους αποξηραμένους κόκκους (DDG), οι οποίοι δεν μεταφέρονται χύδην.
ΚΙΝΔΥΝΟΣ
Δεν υπάρχουν ειδικοί κίνδυνοι.
Το φορτίο αυτό είναι εύφλεκτο ή έχει χαμηλό κίνδυνο πυρκαγιάς.
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ KAI ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ
Δεν υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις.
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ
Καθαρίστε και στεγνώστε ανάλογα με τους κινδύνους του φορτίου.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ
Το φορτίο αυτό πρέπει να διατηρείται όσο το δυνατόν πιο στεγνό. Το φορτίο αυτό δεν πρέπει να χειρίζεται κατά τη διάρκεια της βροχόπτωσης. Κατά τον χειρισμό του παρόντος φορτίου πρέπει να κλείνουν όλες οι καταπακτές των χώρων φορτίου που δεν λειτουργούν και στους οποίους φορτώνεται το παρόν φορτίο.
ΦΟΡΤΩΣΗ
Φορτώστε σε ανοιχτές χωρίς φραγμούς περιοχές. Στοιβασία σύμφωνα με τη σχετική διάταξη που απαιτείται στα τμήματα 4 και 5 του Κώδικα.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
Δεν υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις.
EΞΑΕΡΙΣΜΟΣ
Δεν υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις.
ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Οι καταπακτές των χώρων φορτίου που μεταφέρουν το παρόν φορτίο πρέπει να είναι ανθεκτικές στις καιρικές συνθήκες ώστε να αποφεύγεται η εισροή ύδατος.
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
Αν το φορτίο έχει σκληρύνει, πρέπει να κόβεται για να αποφευχθεί ο σχηματισμός προεξοχών, ανάλογα με τις ανάγκες.
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ
Δεν υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις. "
ΣΙΔΗΡΟΦΩΣΦΙΔΙΑ (συμπεριλαμβανομένων των μπρικέτων) ΜΕΤΑΦΟΡΑ
65. Το κείμενο αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο:
"Για ποσοτική μέτρηση εύφλεκτων και τοξικών αερίων όπως η Φωσφίνη, τα οποία μπορεί να εξελίσσονται από το παρόν φορτίο σύμφωνα με τις πληροφορίες για το φορτίο, κατάλληλοι ανιχνευτές για κάθε αέριο ή συνδυασμό αερίων πρέπει να βρίσκονται επί του σκάφους κατά τη μεταφορά του φορτίου. Οι ανιχνευτές πρέπει να είναι πιστοποιημένων ασφαλών τύπων για χρήση σε εκρηκτική ατμόσφαιρα. Οι συγκεντρώσεις αυτών των αερίων στους χώρους φορτίου που μεταφέρουν το παρόν φορτίο πρέπει να μετρούνται τακτικά, κατά τη διάρκεια του πλου και τα αποτελέσματα των μετρήσεων να καταγράφονται και να διατηρούνται επί του σκάφους.»
ΣΙΔΗΡΟΠΥΡΙΤΙΟ UN 1408
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ-ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
66. Στην πρώτη πρόταση, οι λέξεις "αρμόδια Αρχή»αντικαθίστανται από τη λέξη "Διοίκηση»σε όλες τις περιπτώσεις.
ΣΙΔΗΡΟΠΥΡΙΤΙΟ με 25% έως 30% πυρίτιο ή 90% ή περισσότερο φορτίο πυριτίου
67. Η δεύτερη πρόταση αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο:
"Δεδομένου ότι η πυκνότητα του φορτίου είναι εξαιρετικά υψηλή, ο πυθμένας του κύτους μπορεί να είναι υπερφορτωμένος, εκτός και αν το φορτίο είναι ομοιόμορφα κατανεμημένο σε όλο τον πυθμένα του κύτους για ομοιογενή κατανομή βάρους. Πρέπει να ληφθεί μέριμνα ώστε ο πυθμένας του κύτους να μην είναι υπερφορτωμένος κατά τη διάρκεια του πλου και κατά τη φόρτωση σωρού φορτίου. Ανατρέξτε στο παράρτημα αυτού του πίνακα. "
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ-ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
68. Στην πρώτη και τη δεύτερη πρόταση, οι λέξεις "αρμόδια Αρχή»αντικαθίστανται από τη λέξη "Διοίκηση".
ΕΠΤΑΕΝΥΔΡΟ ΘΕΙΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟ
69. Μετά τον υφιστάμενο πίνακα σχετικά με τα ΘΡΑΥΣΜΑΤΑ, ΡΙΝΙΣΜΑΤΑ, ΤΟΡΝΑΡΙΣΜΑΤΑ, ή ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΣΙΔΗΡΟΥΧΟΥ ΜΕΤΑΛΛΟΥ UN 2793, προστίθεται ένας νέος πίνακας σχετικά με το ΕΠΤΑΕΝΥΔΡΟ ΘΕΙΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟ, ως εξής:
ΕΠΤΑΕΝΥΔΡΟ ΘΕΙΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ανοιχτοί πράσινοι κρύσταλλοι. Πολύ διαλυτό στο νερό.
Προϊόν που συνήθως αναφέρεται ως "Copperas".
ΚΙΝΔΥΝΟΣ
Επιβλαβές σε περίπτωση κατάποσης. Προκαλεί σοβαρό ερεθισμό των ματιών. Προκαλεί ερεθισμό του δέρματος. Το παρόν φορτίο δεν είναι εύφλεκτο ή έχει χαμηλό κίνδυνο πυρκαγιάς. Τείνει να στερεοποιηθεί όταν είναι υγρό. Το παρόν φορτίο είναι ιδιαίτερα διαλυτό και θα είναι όξινο όταν είναι υγρό. Τα υπερβολικά επίπεδα που χύνονται σε συστήματα νερού μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια οξυγόνου από το νερό.
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ KAI ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ
"Διαχωρίζεται από»Οξειδωτικές ουσίες.
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ
Καθαρίστε και στεγνώστε ανάλογα με τους κινδύνους του φορτίου.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ
Το φορτίο αυτό πρέπει να διατηρείται όσο το δυνατόν πιο στεγνό. Δεν πρέπει να γίνεται κατά τη διάρκεια της βροχόπτωσης. Κατά το χειρισμό αυτού του φορτίου πρέπει να κλείνουν όλες οι καταπακτές των χώρων φορτίου που δεν λειτουργούν στα οποία φορτώνεται το παρόν φορτίο.
ΦΟΡΤΩΣΗ
Στοιβασία σύμφωνα με τη σχετική διάταξη που απαιτείται στα τμήματα 4 και 5 του Κώδικα.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ. Αποφύγετε την επαφή με τα μάτια και το δέρμα. Τα άτομα που ενδέχεται να έρχονται σε επαφή με το προϊόν πρέπει να φορούν προστατευτική ενδυμασία, γάντια και προστασία των ματιών. Συνήθως, αυτό είναι ένα προϊόν που δεν δημιουργεί σκόνη, ωστόσο, σε ιδιαίτερα ξηρές συνθήκες, αν δημιουργηθεί σκόνη πρέπει να φοριέται και μια μάσκα φίλτρου. Τα φρεάτια συλλογής πρέπει να είναι καθαρά, στεγνά και καλυμμένα, κατά περίπτωση, για να αποφευχθεί η είσοδος στο φορτίο.
ΕΞΑΕΡΙΣΜΟΣ
Οι χώροι φορτίου που μεταφέρουν αυτό το φορτίο δεν πρέπει να αερίζονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Οι καταπακτές των χώρων φορτίου πρέπει να είναι στεγανές για την πρόληψη της εισροής νερού.
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
Αν το φορτίο έχει σκληρύνει, πρέπει να κόβεται για να αποφευχθεί ο σχηματισμός προεξοχών, όπως είναι απαραίτητο.
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ
Μετά την εκφόρτωση του παρόντος φορτίου, οι χώροι φορτίου και τα φρεάτια υδροσυλλεκτών θα πρέπει να καθαρίζονται και να ξεπλένονται καλά».
ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΙΤΡΙΚΑ (μη επικίνδυνα)
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
70. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο: "Τα λιπάσματα χωρίς νιτρικά άλατα είναι υγροσκοπικά και μπορεί να στερεοποιηθούν σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης."
ΠΤΗΤΙΚΗ ΤΕΦΡΑ
71. Στον τίτλο του πίνακα της ΠΤΗΤΙΚΗΣ ΤΕΦΡΑΣ, προστίθεται η λέξη "ΞΗΡΗ".
ΠΤΗΤΙΚΗ ΤΕΦΡΑ, ΥΓΡΗ
72 Μετά τον υφιστάμενο πίνακα στην ΠΤΗΤΙΚΗ ΤΕΦΡΑ, προστίθεται ένας νέος πίνακας σχετικά με την ΠΤΗΤΙΚΗ ΤΕΦΡΑ, προστίθεται η λέξη ΥΓΡΗ, ως εξής:
"ΠΤΗΤΙΚΗ ΤΕΦΡΑ, ΥΓΡΗ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Γκρίζα σκόνη. Το παρόν φορτίο είναι ένα μείγμα ελαφριάς λεπτόκοκκης σκόνης υπολοίπων σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που λειτουργούν με την καύση άνθρακα, πετρελαίου και ύδατος, (όχι λιγότερο από 10% νερό). Οσμή αμμωνίας
ΚΙΝΔΥΝΟΣ
Η υγρή πτητική τέφρα μπορεί να έχει ροή εάν έχει επαρκώς υψηλή περιεκτικότητα σε υγρασία. Δεν είναι εύφλεκτο ή έχει χαμηλό κίνδυνο πυρκαγιάς.
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ KAI ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ"
Διαχωρίζεται από τα τρόφιμα.
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ Δεν υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ
Όταν ένα φορτίο μεταφέρεται σε πλοίο άλλο από το ειδικά κατασκευασμένο ή εξοπλισμένο φορτηγό πλοίο που συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις του εδαφίου 7.3.2 του παρόντος Κώδικα, πρέπει να τηρούνται οι ακόλουθες διατάξεις:.
1. Η περιεκτικότητα σε υγρασία του φορτίου πρέπει να διατηρείται μικρότερη από την TML κατά τη διάρκεια του πλου.
2. Εάν δεν προβλέπεται ρητώς διαφορετικά σε αυτό το ξεχωριστό πίνακα, το φορτίο δεν πρέπει να διακινείται κατά τη διάρκεια της βροχόπτωσης.
3. Εκτός εάν προβλέπεται ρητώς διαφορετικά στο συγκεκριμένο αυτό πρόγραμμα, κατά τη διάρκεια του χειρισμού του φορτίου, όλες οι καταπακτές που δεν λειτουργούν στους χώρους φορτίου όπου φορτώνεται ή πρόκειται να φορτωθεί το φορτίο πρέπει να είναι κλειστές.
4. Το φορτίο μπορεί να διακινείται κατά τη διάρκεια της βροχόπτωσης, υπό την προϋπόθεση ότι η πραγματική περιεκτικότητα σε υγρασία του φορτίου είναι αρκετά μικρότερη από το TML του, έτσι ώστε η πραγματική περιεκτικότητα σε υγρασία δεν μπορεί να αυξηθεί πέραν του TML από την βροχόπτωση.
5. Το φορτίο σε ένα χώρο φορτίου μπορεί να εκφορτώνεται κατά τη διάρκεια της βροχόπτωσης, υπό τον όρο ότι η συνολική ποσότητα του φορτίου στον χώρο φορτίου πρόκειται να εκφορτωθεί στο λιμένα.
ΦΟΡΤΩΣΗ
Στοιβασία σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις που απαιτούνται στα τμήματα 4 και 5 του Κώδικα.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
Τα φρεάτια συλλογής πρέπει να είναι καθαρά, στεγνά και να καλύπτονται κατά περίπτωση, για να αποφευχθεί η είσοδος του φορτίου.
ΕΞΑΕΡΙΣΜΟΣ
Οι χώροι φορτίου που μεταφέρουν αυτό το φορτίο δεν πρέπει να αερίζονται κατά τη διάρκεια του πλου.
ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Η όψη της επιφάνειας αυτού του φορτίου πρέπει να ελέγχεται τακτικά κατά τη διάρκεια του πλου. Εάν παρατηρείται κατά τη διάρκεια του πλου ελεύθερο νερό πάνω από το φορτίο ή τη ρευστότητα του φορτίου, ο πλοίαρχος λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα για την αποτροπή της μετατόπισης του φορτίου και του ενδεχόμενου ανατροπής του πλοίου και εξετάζει την αναζήτηση επείγουσας εισόδου σε καταφύγιο.
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
Δεν υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις.
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ
Μετά την εκφόρτωση αυτού του φορτίου, θα πρέπει να ελεγχθούν τα φρεάτια υδροσυλλεκτών και οι ευδιαίοι των χώρων φορτίου και να απομακρυνθεί κάθε παρεμπόδιση των φρεατίων των υδροσυλλεκτών και των ευδιαίων. "
ΚΟΚΚΩΔΗΣ ΘΕΙΙΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΣ
73. Μετά το νέο πίνακα σχετικά με την ΠΤΗΤΙΚΗ ΤΕΦΡΑ, ΥΓΡΗ, προστίθεται ένας νέος πίνακας σχετικά με το ΚΟΚΚΩΔΗ ΘΕΙΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟ, ως εξής:
«ΚΟΚΚΩΔΗΣ ΘΕΙΙΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Γκρι έως καφέ κόκκους. Απορροφά την υγρασία και είναι ιδιαίτερα διαλυτή στο νερό.
ΚΙΝΔΥΝΟΣ
Επιβλαβές σε περίπτωση κατάποσης. Προκαλεί σοβαρό ερεθισμό στα μάτια. Προκαλεί ερεθισμό του δέρματος. Το φορτίο αυτό δεν είναι εύφλεκτο ή έχει χαμηλό κίνδυνο πυρκαγιάς. Τείνει να πήξει όταν είναι υγρό. Είναι ιδιαίτερα διαλυτό και θα είναι όξινο όταν είναι υγρό.
Υπερβολικά επίπεδα που χύνονται σε συστήματα νερού μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια οξυγόνου από το νερό.
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ KAI ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ
“Διαχωρίζεται από»οξειδωτικές ουσίες.
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ
Καθαρίστε και στεγνώστε ανάλογα με τους κινδύνους του φορτίου.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ Το φορτίο αυτό πρέπει να διατηρείται όσο το δυνατόν πιο στεγνό. Δεν πρέπει να διακινείται κατά τη διάρκεια της βροχόπτωσης.
Κατά το χειρισμό αυτού του φορτίου πρέπει να κλείνουν όλες οι καταπακτές των χώρων φορτίου που δεν λειτουργούν και στα οποία φορτώνεται το παρόν φορτίο.
ΦΟΡΤΩΣΗ
Περικοπή σύμφωνα με τη σχετική διάταξη που απαιτείται στα τμήματα 4, 5 και 6 του Κώδικα.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ Αποφύγετε την επαφή με τα μάτια και το δέρμα. Τα άτομα που ενδέχεται να έρχονται σε επαφή με το προϊόν πρέπει να φορούν προστατευτικό ρουχισμό, γάντια και προστασία των ματιών. Ελαχιστοποιήστε τη δημιουργία σκόνης κατά τη φόρτωση. Αν δημιουργηθεί σκόνη, πρέπει να φοριέται και μια μάσκα φίλτρου. Τα φρεάτια συλλογής πρέπει να είναι καθαρά,
στεγνά και να καλύπτονται κατά περίπτωση, για να αποφευχθεί η είσοδος του φορτίου.
ΕΞΑΕΡΙΣΜΟΣ
Οι χώροι φορτίου που μεταφέρουν αυτό το φορτίο δεν πρέπει να αερίζονται κατά τη διάρκεια του πλου.
ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Οι καταπακτές των χώρων φορτίου πρέπει να είναι στεγανές για την πρόληψη εισροής ύδατος.
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
Αν το φορτίο έχει σκληρύνει, πρέπει να κόβεται για να αποφευχθεί ο σχηματισμός προεξοχών, όπως είναι απαραίτητο.
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ
Μετά την εκφόρτωση του παρόντος φορτίου, οι χώροι φορτίου και τα φρεάτια υδροσυλλεκτών θα πρέπει να καθαρίζονται και να ξεπλένονται καλά».
ΓΥΨΟΣ
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ
74. Στη δεύτερη και την τρίτη πρόταση, οι λέξεις "που διακινείται»και "χειρισμός»αντικαθίστανται από τις λέξεις «που φορτώνεται»και "φόρτωση»αντίστοιχα.
ΝΙΤΡΙΚΟΣ ΜΟΛΥΒΔΟΣ, UN 1469
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
75. Στο τέλος της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
"Ο πλοίαρχος και οι αξιωματικοί πρέπει να σημειώσουν ότι η σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης με αέριο του πλοίου θα είναι αναποτελεσματική στις πυρκαγιές που έχουν σχέση με το παρόν φορτίο και ότι μπορεί να χρειαστούν άφθονες ποσότητες νερού".
ΝΙΤΡΙΚΟ ΜΑΓΝΗΣΙΟ, UN 1474
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
76. Η πρόταση αντικαθίσταται από το ακόλουθο κείμενο:
"Ο πλοίαρχος και οι αξιωματικοί πρέπει να σημειώσουν ότι η σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης με αέριο του πλοίου θα είναι αναποτελεσματική στις πυρκαγιές που συνεπάγονται αυτό το φορτίο και ότι μπορεί να χρειαστούν άφθονες ποσότητες νερού".
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
77. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
"Το νιτρικό μαγνήσιο είναι υγροσκοπικό και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά την εκφόρτωση".
ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ ΝΙΤΡΙΚΟΥ ΜΑΓΝΗΣΙΟΥ
78 Μετά το υπάρχον πίνακα για το ΝΙΤΡΙΚΟ ΜΑΓΝΗΣΙΟ,
UN 1474, προστίθεται ένας νέος πίνακας για τα ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ ΘΕΙΙΚΟΥ ΜΑΓΝΗΣΙΟΥ, ως εξής:
"ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ ΘΕΙΙΚΟΥ ΜΑΓΝΗΣΙΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Λιπάσματα σε σκόνη ή συστατικά λιπασμάτων που περιέχουν θειικό μαγνήσιο. Γκρι έως καφέ σκόνη. Εν μέρει διαλυτό στο νερό και μπορεί παράγει σκόνη.
ΚΙΝΔΥΝΟΣ
Μπορεί να είναι επιβλαβές σε περίπτωση κατάποσης.
Μπορεί να προκαλέσει ερεθισμό του δέρματος ή των ματιών. Το φορτίο αυτό είναι εύφλεκτο ή έχει χαμηλό κίνδυνο πυρκαγιάς. Είναι μερικώς διαλυτό. Προκαλεί σκόνη, αλλά μπορεί να πήξει (στερεοποιηθεί) εάν υγρανθεί.
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ KAI ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ
Δεν υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις.
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ
Καθαρίστε και στεγνώστε ανάλογα με τους κινδύνους του φορτίου.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ
Το φορτίο αυτό πρέπει να διατηρείται όσο το δυνατόν πιο στεγνό. Δεν πρέπει να διακινείται κατά τη διάρκεια βροχόπτωσης. Κατά το χειρισμό αυτού του φορτίου πρέπει να κλείνουν όλες οι καταπακτές που δεν λειτουργούν των χώρων φορτίου στα οποία φορτώνεται το παρόν φορτίο.
ΦΟΡΤΩΣΗ
Στοιβασία σύμφωνα με τη σχετική διάταξη που απαιτείται στα τμήματα 4, 5 και 6 του Κώδικα.
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
Αποφύγετε την επαφή με τα μάτια και το δέρμα. Ελαχιστοποιήστε τη δημιουργία σκόνης κατά τη φόρτωση. Τα άτομα που ενδέχεται να εκτεθούν στη σκόνη του φορτίου πρέπει να φορούν γυαλιά ή άλλη ισοδύναμη προστατευτική μάσκα για τα μάτια και μάσκα φίλτρου σκόνης.
Τα πρόσωπα αυτά πρέπει να φορούν προστατευτική ενδυμασία, ανάλογα με τις ανάγκες. Τα φρεάτια συλλογής πρέπει να είναι καθαρά, στεγνά και να καλύπτονται κατά περίπτωση, για να αποφευχθεί η είσοδος του φορτίου.
ΕΞΑΕΡΙΣΜΟΣ
Οι χώροι φορτίου που μεταφέρουν το παρόν φορτίο δεν πρέπει να αερίζονται κατά τη διάρκεια του πλου.
ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Οι καταπακτές των χώρων φορτίου πρέπει να είναι στεγανές για την πρόληψη εισροής ύδατος.
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
Αν το φορτίο έχει σκληρύνει, πρέπει να κόβεται για να αποφευχθεί ο σχηματισμός προεξοχών, όπως είναι απαραίτητο.
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ
Μετά την εκφόρτωση του παρόντος φορτίου, οι χώροι φορτίου και τα φρεάτια των υδροσυλλεκτών θα πρέπει να καθαρίζονται και να ξεπλένονται καλά».
ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΑΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΥ ΘΕΙΟΥΧΟΥ ΘΕΙΟΥΧΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΜΕΤΑΛΛΟΥ
ΦΟΡΤΩΣΗ
79. Το κείμενο "ιδίως για τα μικρότερα πλοία, δηλαδή μήκους 100 μέτρων ή λιγότερο.» διαγράφεται.
ΟΡΥΚΤΑ ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΑΤΑ
ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΧΥΔΗΝ ΦΟΡΤΙΟΥ
80. Η πρόταση "Όλα τα γνωστά ονόματα μεταφοράς φορτίου χύδην (BCSN) ορυκτών συμπυκνωμάτων αναφέρονται παραπάνω, αλλά ο κατάλογος δεν είναι πλήρης»μετά τη διαγραφή του καταλόγου των Ονομάτων Μεταφοράς Φορτίου Χύδην.
ΦΟΡΤΩΣΗ
81. Το κείμενο «ιδιαιτέρως για τα μικρότερα πλοία, δηλαδή μήκους 100 μέτρων ή λιγότερο». διαγράφεται.
ΔΙΣΟΞΙΝΟ ΦΩΣΦΟΡΙΚΟ ΑΜΜΩΝΙΟ (M.A.P)
ΦΟΡΤΩΣΗ
82. Οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
83. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο: "Το δισόξινο φωσφορικό αμμώνιο είναι υγροσκοπικό και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης".
ΦΩΣΦΩΡΙΚΟΣ ΒΡΑΧΟΣ (πεφρυγμένος)
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
84. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
"Ο Φωσφορικός Βράχος (πεφρυγμένος) είναι υγροσκοπικός και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης".
ΠΟΤΑΣΣΑ
ΦΟΡΤΩΣΗ
85. Οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
86. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο: "Η ποτάσα είναι υγροσκοπική και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης".
ΧΛΩΡΙΟΥΧΟ ΚΑΛΙΟ
ΦΟΡΤΩΣΗ
87. Οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
88. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο: "Το χλωριούχο κάλιο είναι υγροσκοπικό και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης".
ΝΙΤΡΙΚΟ ΚΑΛΙΟ UN 1486
ΦΟΡΤΩΣΗ
89. Οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
90. Στο τέλος της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο: "Ο πλοίαρχος και οι αξιωματικοί πρέπει να σημειώσουν ότι η σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης με αέριο του πλοίου θα είναι αναποτελεσματική στις πυρκαγιές που αφορούν το παρόν φορτίο και ότι μπορεί να χρειαστούν άφθονες ποσότητες νερού".
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
91. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο:
"Το νιτρικό κάλιο είναι υγροσκοπικό και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης".
ΘΕΙΙΚΟ ΚΑΛΙΟ
ΦΟΡΤΩΣΗ
92. Οι αναφορές «4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές «4, 5 και 6»
ΠΥΡΙΤΕΣ, ΠΕΦΡΥΓΜΕΝΟΙ (Πεφρυγμένοι πυρίτες)
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
93. Στην τρίτη πρόταση, οι λέξεις "ασβέστη πριν από τη φόρτωση» αντικαθίστανται από τις λέξεις "προστατευτική επικάλυψη όπως πλύση με ασβέστη πριν από τη φόρτωση, για να αποφευχθεί οποιαδήποτε πιθανή διαβρωτική αντίδραση μεταξύ του φορτίου, του νερού και του χάλυβα".
ΡΑΣΟΡΙΤΗΣ (ΑΝΥΔΡΟΣ)
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
94. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται η ακόλουθη φράση: "Ο Ρασορίτης (άνυδρος) είναι υγροσκοπικός και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης".
ΑΛΑΣ
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ
95. Στη δεύτερη και τρίτη φράση, οι λέξεις «που διακινείται»και «χειρισμός»αντικαθίστανται από τις λέξεις "που φορτώνεται»και "φόρτωση", αντίστοιχα.
SEED CAKE, που περιέχει φυτικό έλαιο UN 1386 (β)
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
96. Στην τελευταία παράγραφο, μετά την πρώτη πρόταση, προστίθεται το ακόλουθο κείμενο: "Οι διατάξεις αυτού του πίνακα δεν θα πρέπει επίσης να ισχύουν για τα μηχανικά αποβαλλόμενα σφαιρίδια πολτού εσπεριδοειδών που περιέχουν όχι περισσότερο από 2,5% έλαιο και 14% έλαιο και υγρασία σε συνδυασμό".
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
97. Στην πέμπτη πρόταση, οι λέξεις "γίνεται φανερό ότι δεν υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς στο χώρο φορτίου, για να αποφευχθεί η πιθανότητα ανάφλεξης ατμών διαλύτη» αντικαθίστανται από τις λέξεις "είναι εμφανής
η πυρκαγιά".
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
98. Η πρώτη πρόταση διαγράφεται.
SEED CAKE UN 2217
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
99. Στην υπάρχουσα τέταρτη πρόταση, οι λέξεις «γίνεται φανερό ότι δεν υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς στον χώρο φορτίου, για να αποφευχθεί η πιθανότητα ανάφλεξης ατμών διαλύτη» αντικαθίστανται από τις λέξεις «είναι εμφανής η πυρκαγιά».
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
100. Η πρώτη πρόταση διαγράφεται.
SEED CAKE (μη επικίνδυνο) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
101. Στο τέλος της πρώτης παραγράφου προστίθεται η ακόλουθη πρόταση: "Οι διατάξεις του παρόντος πίνακα ισχύουν επίσης για τα μηχανικά αποβαλλόμενα σφαιρίδια πολτού εσπεριδοειδών που περιέχουν όχι περισσότερο από 2,5% έλαιο και 14% έλαιο και υγρασία συνδυασμένα".
ΝΙΤΡΙΚΟ ΝΑΤΡΙΟ, UN 1498
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
102. Στο τέλος της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο: "Ο πλοίαρχος και οι αξιωματικοί πρέπει να σημειώσουν ότι η σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης με αέριο του πλοίου θα είναι αναποτελεσματική στις πυρκαγιές που αφορά το παρόν φορτίο και ότι μπορεί να χρειαστούν άφθονες ποσότητες νερού".
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
103. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο: "Το νιτρικό νάτριο είναι υγροσκοπικό και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης".
ΝΙΤΡΙΚΟ ΝΑΤΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕΙΓΜΑ ΝΙΤΡΙΚΗΣ ΠΟΤΑΣΣΑΣ UN 1499
ΦΟΡΤΩΣΗ
104. Οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
105. Στο τέλος της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο: "Ο πλοίαρχος και οι αξιωματικοί πρέπει να σημειώσουν ότι η σταθερή εγκατάσταση πυρόσβεσης με αέριο του πλοίου θα είναι αναποτελεσματική στις πυρκαγιές που αφορούν το παρόν φορτίο και ότι μπορεί να χρειαστούν άφθονες ποσότητες νερού".
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
106. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο: "Το μείγμα νιτρικού νατρίου και νιτρικού καλίου είναι υγροσκοπικό και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης".
ΘΕΙΟ (σχηματισμένο, στερεό)
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
107. Η τρίτη πρόταση "Τα κύτη (αμπάρια) που συμπεριλαμβάνουν τις πλάκες στοιβασίας και πυθμένες πλοίου πρέπει να υποβάλλονται σε επεξεργασία με αποτελεσματική, εμπορικά διαθέσιμη προστατευτική επικάλυψη ή ασβέστη για να αποφευχθεί οποιαδήποτε πιθανή διαβρωτική αντίδραση μεταξύ θείου, νερού και χάλυβα»αντικαθίσταται από την πρόταση «πρέπει να υποβάλλονται σε επεξεργασία με προστατευτική επικάλυψη όπως ασβέστη για να αποφευχθεί οποιαδήποτε πιθανή διαβρωτική αντίδραση μεταξύ θείου, νερού και χάλυβα."
ΥΠΕΡΦΩΣΦΑΡΙΚΟ
ΦΟΡΤΩΣΗ
108. Οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
109. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο: "Το υπερφωσφορικό είναι υγροσκοπικό και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης".
ΤΑΠΙΟΚΑ
ΦΟΡΤΩΣΗ
110. Οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
ΟΥΡΙΑ
ΦΟΡΤΩΣΗ
111. Οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ
112. Στην αρχή της παραγράφου προστίθεται το ακόλουθο κείμενο: "Η ουρία είναι υγροσκοπική και μπορεί να πήξει σε προεξοχές, μειώνοντας την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης".
ΣΦΑΙΡΙΔΙΑ ΞΥΛΟΥ
ΦΟΡΤΩΣΗ
113. Οι αναφορές "4 και 5»αντικαθίστανται από τις παραπομπές "4, 5 και 6".
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΞΥΛΟΥ - ΓΕΝΙΚΑ
114. Μετά το υφιστάμενο πίνακα για τα ΣΦΑΙΡΙΔΙΑ ΞΥΛΟΥ, προστίθεται ένας νέος πίνακας για τα προϊόντα Ξύλου - Γενικά, ως εξής:
"ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΞΥΛΟΥ - ΓΕΝΙΚΑ
(Βλ. Ονόματα Μεταφοράς φορτίου χύδην κατωτέρω)
ΚΟΡΜΟΙ ΞΥΛΟΠΟΛΤΟΣ
ΞΥΛΕΙΑ ΑΚΑΤΕΡΓΑΣΤΗ ΞΥΛΕIΑ ΠΡΙΟΝΙΑ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ο παρών πίνακας ισχύει μόνο για προϊόντα ξύλου που μεταφέρονται χύμα, π.χ. φορτωμένα και σε εκφόρτωση με μέσα όπως ο ανελκυστήρας ή η αρπάγη και τα οποία δεν αναφέρονται ρητώς σε ξεχωριστό πίνακα.
ΚΙΝΔΥΝΟΣ Αυτά τα φορτία είναι πιθανό να προκαλέσουν μείωση του οξυγόνου και αύξηση του διοξειδίου του άνθρακα στο χώρο φορτίου και τους παρακείμενους χώρους. Αυτά τα φορτία είναι μη εύφλεκτα ή έχουν χαμηλό κίνδυνο πυρκαγιάς. ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ KAI ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ Δεν υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ Δεν υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙΡΟΥ Δεν υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις ΦΟΡΤΩΣΗ Στοιβασία σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις που απαιτούνται σύμφωνα με τα τμήματα 4 και 5 του Κώδικα. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ Η είσοδος του προσωπικού στους χώρους φορτίου και στους παρακείμενους περιορισμένους χώρους δεν θα επιτρέπεται μέχρι να διεξαχθούν δοκιμές και έχει διαπιστωθεί ότι το επίπεδο οξυγόνου είναι 21%. Εάν δεν πληροί αυτό τον όρο, επιπλέον εξαερισμός θα εφαρμόζεται στο αμπάρι φορτίου ή στους παρακείμενους κλειστούς χώρους και μέτρηση εκ νέου θα διεξάγεται μετά ένα κατάλληλο χρονικό διάστημα. Ένας μετρητής οξυγόνου πρέπει να τοποθετείται και να ενεργοποιείται από όλα τα μέλη του πληρώματος κατά την είσοδο τους στους χώρους φορτίου και στους παρακείμενους κλειστούς χώρους. ΕΞΑΕΡΙΣΜΟΣ Ο εξαερισμός των κλειστών χώρων παρακείμενων στο αμπάρι φορτίου πριν την είσοδο μπορεί να είναι απαραίτητος ακόμα και εάν αυτοί οι χώροι είναι εμφανώς σφραγισμένοι από το αμπάρι φορτίου. ΜΕΤΑΦΟΡΑ Δεν υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ Δεν υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ Δεν υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις
ΣΦΑΙΡΙΔΙΑ ΞΥΛΟΠΟΛΤΟΥ
115. Ο υφιστάμενος πίνακας σχετικά με τα ΣΦΑΙΡΙΔΙΑ
ΞΥΛΟΠΟΛΤΟΥ διαγράφεται στο σύνολό του.
Προσάρτημα 3
Ιδιότητες στερεού χύδην φορτίου
116. Στο επιμέρους τμήμα 1.1, τα ακόλουθα ονόματα μεταφοράς χύδην φορτίου διαγράφονται.
ΡΙΚΙΝΟΣ
ΝΙΤΡΙΚΟ ΝΑΤΡΙΟ
117. Στο επιμέρους 1.1, τα ακόλουθα ονόματα μεταφοράς χύδην φορτίου προστίθενται.
ΚΟΚΚΩΔΗ ΘΕΙΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΥΧΟ
ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ ΜΕ ΘΕΙΙΚΟ ΜΑΓΝΗΣΙΟ
ΤΑΠΙΟΚΑ
ΣΦΑΙΡΙΔΙΑ ΞΥΛΟΥ
Προσάρτημα 4
Κατάλογος
118. Η «ΠΤΗΤΙΚΗ ΤΕΦΡΑ» αντικαθίσταται στο Όνομα Μεταφοράς Χύδην Φορτίου από «ΠΤΗΤΙΚΗ ΤΕΦΡΑ, ΞΗΡΗ»
120. Οι λέξεις «ΣΦΑΙΡΙΔΙΑ ΞΥΛΟΠΟΛΤΟΥ»και «Σφαιρίδια, ξυλοπολτού»διαγράφονται.
Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Πειραιάς, 25 Μαΐου 2020
Ο Υπουργός
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗΣ